Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и устройство на територията"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4343
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа
Необходими документиЗаявление (по образец);
Документ за собственост – копие, освен ако същият е вписан в имотния регистър;
Скица на имота;
Извадка от действащия ПУП за местността;
Удостоверение за наследници (при необходимост) - по служебен път;
Декларация по чл.43 от АПК, че не е постигнато съгласие със собствениците на имоти, през които иска учредяване право на преминаване;
Проект на ПУП – 3 екемпляра;
Задание за изработване на ПУП, съгласно чл.125 от ЗУТ;
Предварително платена такса за право на преминаване към собственика на служещия имот;
Становище от РИОСВ Велико Търново;
Документ за платена такса, освен ако същата е заплатена по електронен път.
Процедура на предоставяне на услугатаПрием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по избрания отн заявителя начин;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на община Стражица;
Пренасочване на преписката към Отдел „УТ”;
Извършва се проверка на документацията. Преписката се разглежда от ОЕСУТ на Община Стражица. При одобрение се препраща към Общински съвет, който дава съгласие за изготвянето на ПУП. След изготвяне на ПУП, същият се одобрява от ОЕСУТ на Община Стражица и след това от Общински съвет.
Получаване на одобрения ПУП и заповедта на кмета на община Стражица в Центъра за административно обслужване – гише „УТ” или по избрания от заявителя начин.
Други процедуриНАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка.
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услуги
Ниво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30.00 лв. / 15.34 €Таксата се заплаща след предварително платена такса за право на преминаване към собственика на служещия имот. Таксата се определя от лицензиран оценител.
Банка ДСК ЕАД
клон Стражица
IBAN: BG55STSA93008401101200
BIC: STSABGSF
Код вид на плащане: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път