Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2518 Изменение на план на новообразувани имоти

      Изменение на план на новообразувани имоти се прави при съществени непълноти и грешки, по предложение на съда за делба на имота, при съгласие на всички пряко заинтерисувани собственици.
  • На основание на:
    • Закон за собствеността и ползването на земеделските земи (Загл. изм. – ДВ, бр. 14 от 2015 г.) - §. 4к, ал. 8, т. 1,2,3
    • Правилник за прилагането на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи - чл. 28в, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 90 дни.
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Постоянен.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      ·           Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·           Устно в Центъра за административно обслужване.

      ·           Чрез лицензиран пощенски оператор.

      ·           Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/development-plans/f686d7fb-16e0-4cd7-922d-a8f245724ccc .

       

       НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:

      ·         Документ за собственост.

      ·         Скица от действащия план за новообразувани имоти.

      ·         Материали и данни от геодезически измервания в цифров и графичен вид.

      ·         Скица проект за изменение в цифров и графичен вид.

      ·         Пълномощно, когато заявлението се подава от пълномощник.

      ·         Изходни материали и данни получени от общината.

      ·         Удостоверение от АГКК за приемане на проект за изменение на кадастралната карта и кадастралните регистри.

       

       С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

      ·         Агенция по вписвания.

      ·         Служба по геодезия, картография и кадастър.

      ·         Лицензиран геодезист.

      ·         Лицензиран геодезист.

      ·         Нотариус.

      ·         Община Троян.

      ·         АГКК.

       

  • Ограничения и условности:
    • УСЛУГАТА ЩЕ БЪДЕ ИЗВЪРШЕНА В СРОК:

      ·         90 дни.

       ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      ·           Лично или  чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·           По електронен път на точно упомената електронна поща.

      ·           Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт  може да Ви бъде изпратен:

      o     Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      o     Като вътрешна куриерска пратка.

      o     Като международна препоръчана пощенска пратка.

      o     По електронен път на адрес: ……………………………..

       АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Правен"
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане