Информация за предоставяне на услуга
- Услуга:
-
2518
Изменение на план на новообразувани имоти
Изменение на план на новообразувани имоти се прави при съществени непълноти и грешки, по предложение на съда за делба на имота, при съгласие на всички пряко заинтерисувани собственици.
-
2518
Изменение на план на новообразувани имоти
- На основание на:
- Закон за собствеността и ползването на земеделските земи (Загл. изм. – ДВ, бр. 14 от 2015 г.) - §. 4к, ал. 8, т. 1,2,3
- Правилник за прилагането на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи - чл. 28в, ал. 2
- Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
- Не
- Орган по предоставянето на административната услуга:
- Кмет на община
- Срок за предоставяне:
- 90 дни.
- Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- Постоянен.
- Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
- Кмет на община
- Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
- Кмет на община
- Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
-
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/development-plans/f686d7fb-16e0-4cd7-922d-a8f245724ccc .
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
· Документ за собственост.
· Скица от действащия план за новообразувани имоти.
· Материали и данни от геодезически измервания в цифров и графичен вид.
· Скица проект за изменение в цифров и графичен вид.
· Пълномощно, когато заявлението се подава от пълномощник.
· Изходни материали и данни получени от общината.
· Удостоверение от АГКК за приемане на проект за изменение на кадастралната карта и кадастралните регистри.
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
· Агенция по вписвания.
· Служба по геодезия, картография и кадастър.
· Лицензиран геодезист.
· Лицензиран геодезист.
· Нотариус.
· Община Троян.
· АГКК.
-
- Ограничения и условности:
-
УСЛУГАТА ЩЕ БЪДЕ ИЗВЪРШЕНА В СРОК:
· 90 дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
o По електронен път на адрес: ……………………………..
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
-
- Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
- Електронен адрес за предложения: