Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 879 Издаване на становище от Етична комисия за клинични изпитвания за извършване на съществени промени в провеждано клинично изпитване на медицинско изделие

      Комисията оценява подадената документация и се произнася със становище за извършване на съществени промени в провеждано клинично изпитване на медицинско изделие.
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Закон за медицинските изделия - чл. 54, ал. 3
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Етична комисия за клинични изпитвания
    • Срок за предоставяне:
      • 15 дни от получаване на пълна документация
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • безсрочен
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на здравеопазването
    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Отдел "Управление на качеството, административно и информационно обслужване"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, ул. Дамян Груев 8, п.к. 1303
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: 8903430, 8903431, 8903429
    Факс: 8903434
    Адрес на електронна поща: delovodstvo@bda.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, (без прекъсване) ЦАО продължава работата си до приключване на административното обслужване, но не повече от два астрономически часа, когато след края на обявеното работно време има чакащи потребители на административни услуги. Предоставените за връзка телефони са стационарни и цената на обаждане е съгласно тарифният план и условията на мобилния оператор за конкретния абонат.
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане