Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаДопустим заявител
•Лицето, за което се отнася удостоверението;
•Надлежно упълномощени пълномощници (с нотариално заверено пълномощно);
•Трети лица в случаите, когато издаването на удостоверението е от техен законен интерес (лица, за които се отнася, законните им представители и техни наследници);
•Лице, което черпи права от издаването му и при наличието на предпоставки за представяне на официални документи по Граждански процесуален Кодекс, Наказателно-процесуален кодекс и Административно прецесуален кодекс;
•Изрично упълномощено лице.
Необходими документи:
1.Искане(заявление) по образец;
2.Документ за самоличност;
3.Нотариално заверено изрично пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник;
4.Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Начини на заявяване на услугата
Заявление по образец се подава от заявителя или от упълномощено лице:
· в Център за административно обслужване
· чрез лицензиран пощенски оператор на адреса на Община Златарица;
· на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: obshtina@zlataritsa.bg;
· чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
· чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
Заявлението подадено по електронен път задължително се подписва с квалифициран електронен подпис (КЕП);
Образец на електронното заявление може да намерите на интернет адрес:
При електронно заявяване на услугата от упълномощено лице, нотариално завереното пълномощно следва да бъде представено в Община Златарица в ОРИГИНАЛ, което се осъществява чрез изпращане с лицензиран пощенски оператор или посещение в Община Златарица. Сканирано копие на нотариално заверено пълномощно, независимо дали е подписано с КЕП на пълномощник или упълномощител, няма характер на оригинал, какъвто се изисква за конкретната услуга и ще остане без разглеждане.
Забележка: Сканирано копие на нотариално заверено пълномощно се счита за оригинал единствено, когато е подписано с КЕП на нотариуса, който го е издал.
Средства за електронна идентификация
Ниво на осигуреност - високо.
Средство за идентификация – Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Заплащане на услугатаНачин на плащане:
• На гише „Каса“ или чрез постерминал в Центъра за административно обслужване;
• По електронен път чрез Портал за електронни плащания на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://pay.egov.bg/;
• По банкова сметка:
IBAN: BG81CECB9790 8459 473000
BIC: CECBBGSF
Банка: ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА
Код за плащане: 44 80 07
Изпълнение на услугатаПрием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към специалист ГРАО
Проверка в локалната и национална информационна система по гражданска регистрация, в семейните регистри, в личните регистрационни картони (ЛРК) и в регистъра за населението.
Изготвяне на удостоверението.
Предоставяне на удостоверениетоРезултат от услугата
Издава се удостоверение, в което се посочват датата, на която лицето е вписано в регистъра на населението, и постоянният му адрес към тази дата.
Начини на получаване на резултата от услугата
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка.
По електронен път на електронна поща;
По електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Закон за гражданската регистрация
Закон за електронното управление
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г., изм., бр. 69 от 11.09.2012 г., в сила от 11.09.2012 г.)
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 10.00 лв. / 5.11 €БАНКОВА СМЕТКА ЗА ПРИХОДИ ОТ МЕСТНИ ДАНЪЦИ, ТАКСИ И УСЛУГИ
ОБЩИНА ЗЛАТАРИЦА
ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА
IBAN: BG81CECB9790 8459 473000; BIC CECBBGSF
Такси за административни услуги - код за вид плащане - 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път