Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Деловодство и административно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. "Будапеща" № 16, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)94 04 999
Факс: (02)9404606
Адрес на електронна поща: delovodstvo@fsc.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на администрацията е от 09.00 ч. до 17.30 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаПодаване на заявление за издаване на одобрение за замяна на управляващо дружество, към което се прилагат:
1. заверен препис от решението на компетентния съгласно устройствените актове на управляващото дружество орган за поемане на управлението на договорния фонд;
2. план за управление на договорния фонд;
3. при преобразуване на договорния фонд: плана за преобразуване и документите по чл. 145 ЗДКИСДПКИ.
4. номер и дата на издадения от комисията лиценз за извършване на дейност като управляващо дружество;
5. заверен препис от решението на компетентния съгласно устройствените актове орган на управляващото дружество за организиране на договорен фонд;
6. заверен препис от решението на компетентния съгласно устройствените актове орган на управляващото дружество за приемането на правилата на договорния фонд, на проспекта и документа с ключовата информация за инвеститорите, на правилата за управление на риска и на правилата за оценка на портфейла и определяне нетната стойност на активите.
7. заверен препис от решението на компетентния съгласно устройствените актове орган на управляващото дружество за избор на банка депозитар на договорния фонд и за избор на инвестиционни посредници;
8. заверен препис от решението на компетентния съгласно устройствените актове орган на управляващото дружество за избор на лице, което ще взема решения при управлението на инвестициите на договорния фонд;
9. правилата на договорния фонд;
10. проспектът и документът с ключовата информация за инвеститорите на договорния фонд;
11. правилата за оценка на портфейла и определяне нетната стойност на активите и правилата за управление на риска;
12. данни за името (собствено, бащино и фамилно), ЕГН и адресната регистрация на лицето, което ще взема решения при управлението на инвестициите на договорния фонд, съответно аналогични данни за чуждестранните лица;
13. данни за наименованието, седалището, адреса на управление и номера и партидата на вписването в търговския регистър, единния идентификационен код и заверен препис от лицензията на депозитаря;
14. данни за наименованието, седалището, адреса на управление, номера и партидата на вписването в търговския регистър, единния идентификационен код, номера и датата на издадения от комисията лиценз за извършване на услуги и дейности по чл. 5, ал. 2 и 3 ЗПФИ, съответно номер и дата на издадената от Българската народна банка лицензия за извършване на сделки по чл. 2, ал. 2, т. 9 от Закона за кредитните институции, на инвестиционните посредници, избрани за изпълнение на решенията, и нарежданията по чл. 87, ал. 2 ЗДКИСДПКИ;
15. документ, удостоверяващ внасянето на съответната такса по чл. 27, ал. 2 ЗКФН.
Закон за дейността на колективните инвестиционни схеми и на други предприятия за колективно инвестиране
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 1500 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път