Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, ул. "Александър Стамболийски" № 1А, п.к. 5800
Код за междуселищно избиране: 064
Телефон за връзка: (064)064/800-711; 064/806-951
Факс: (064)064/800-711; 064/806-951
Адрес на електронна поща: office@riew-pleven.eu
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Стандартно работно време.
Ред за уведомление при преустановено образуване на отпадъци.В случай, че даден отпадък престане да се образува и липсват източници, от които би могъл да се образува, причинителят на отпадъка подава уведомление по образец съгласно приложение № 7 от Наредбата до директора на РИОСВ, към което прилага работния лист за класификация на отпадъка.
В 30 - дневен срок от получаване на уведомлението, РИОСВ се извършва проверка на място на съответния обект за установяване на наличието на източници, от които би могъл да се образува отпадъкът.
Върху работния лист се отбелязва датата на извършване на проверката. Работният лист се подписва от директора на РИОСВ и се връща на притежателя. Аналогично отбелязване се извършва и върху екземпляра на работния лист, съхраняван в РИОСВ.
Директорът на РИОСВ уведомява в 10-дневен срок изпълнителния директор на ИАОС за обстоятелствата, констатирани при проверката.
Услугата е безплатна.
Начин за получаване на резултат от услугата-Чрез Национална информационна система "Отпадъци" (НИСО).
- Чрез лицензиран пощенски оператор (куриерска услуга).
- Лично от звеното за административно обслужване при РИОСВ.
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване.
- По електронен път на електронна поща.
Наредба № 2 от 23.07.2014 г. за класификация на отпадъците
Не се заплаща за услугатаНе се заплаща за услугата.