Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Смолян, общ. Смолян, гр. Смолян, ул. "Дичо Петров" №16, п.к. 4700
Код за междуселищно избиране: 0301
Телефон за връзка: 0301/60100
Факс: 0301/60119
Адрес на електронна поща: riosv-smolyan@mbox.cotact.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Осем часов работен ден при пет дневна работна седмица. Обедна почивка от 12:30 часа до 13:00 часа. Обслужването на потребители на административни услуги в "Центъра за административно обслужване" се извършва без прекъсване на обявеното работно време. В случаите, когато има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
Изменение и/или допълнение на Разрешение за извършване на дейности по третиране на отпадъциЗаявяване на услугата
- В друмесеен срок от настъпване на промяната по чл. 73, ал.1, т. 1, лицето подава на хартиен и технически носител или по електронен път заявление за изменение и допълнение и/или допълнение на разрешението заедно със съответните документи по чл. 68 и/или 69 от ЗУО, удостоверяващи промяната;
- В случаите на чл. 73, ал. 1, т. 2 и т. 3, лицата подават на хартиен и технически носител или по електронен път заявление за изменение и/или допълване на разрешението заедно със съответните документи по чл. 68 и/или 69 от ЗУО, удостоверяващи промяната, а лицата извършващи дейности с ОЧЦМ, ИУМПС и ИУЕЕО и банкова гаранция по чл. 69, ал. 3 от ЗУО от 5 000 лв. за всяка нова площадка.
Образец № 3 на заявление за изменение и допълнение на разрешение за дейности с отпадъци
-
Разрешението се изменя при:
1. промяна на нормативните изисквания, свързани с разрешението;
2. предстоящи промени в суровините или технологичните процеси, в резултата на които ще настъпят изменения в количеството и вида на отпадъците;
3. необходимост от допълването му с нови данни, дейности, площадки или условия, при които ще се развиват дейностите;
4. правоприемство по Търговския закон в случаите по чл. 74, ал. 2 от ЗУО;
5. заличаване на площадка в случаите по чл. 75, ал. 3 от ЗУО.
Считано от 01.04.2021 год. заявлението може да се подава и по електронна платформа чрез Национална информациионна система "Отпадъци" (НИСО), поддържана от Изпълнителна агенция по околна среда (ИАОС). Лицата извършващи дейности в НИСО, трябда задължително да имат регистрация в системата. Регистрацията се осъществява посредством валиден квалифициран електронен подпис.
Начин за получаване на резултат от услугата:
В зависимост от посочения начин за получаване в образеца на административната услуга и начинът на заявяване на услугата - на място в администрацията, чрез лицензиран пощенски оператор (вътрешна препоръчана пощенска пратка и вътрешна куриерска пратка), по електронен път на посочената от възложителя електронна поща, в електронна форма чрез Системата за сигурно и електронно връчване и чрез националната информационна система за отпадъци.
Закон за управление на отпадъците
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 200 лв.За услугата се заплаща фиксирана такса съгласно ПМС №136/2011
- за изменение и допълнение - 50 лв., съгласно чл. 12, ал. 2 от ПМС № 136/2011г.
- за всяка нова площадка - 200 лв., съгласно чл. 12, ал. 3 от ПМС № 136/2011г.
Разплащане чрез:
1.използване на ПОС-терминал в "Центъра за административно обслужване";
2.по банков път;
3. чрез среда за електронни плащания (pay.egov.bg) на Държавна агенция "Електронно управление";
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път