Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансово - стопански дейности и управление на собствеността"
Адрес: обл. Шумен, общ. Венец, с. Венец, с.Венец, ул."Кирил и Методий" № 24, п.к. 9751
Код за междуселищно избиране: 05343
Телефон за връзка: 05343 2190
Факс: (05343)05343 8980
Адрес на електронна поща: obs_vn@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка на общинската администрация 12:00ч. до 12:30ч. Работно време на Център за административно обслужване от 08:00ч. до 16:30ч., без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ИзискванияЗа прием на документи и информация за услугата:
ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Адрес: с.Венец, ул.”Кирил и Методий” № 24
E – mail: kmet@venets.bg
Тел.за връзка: 05343/21-90;
Факс: 05343/8980 ;
Информация за предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката;
Получаване на индивидуалния административен акт от Центъра за административно обслужване;
Такса и срок за предоставяне на административната услуга
Без такса - 7 дни
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Съдебното решение на Софийския градски съд за регистрация на вероизповеданията; Пълномощно на лицето, упълномощено от централното ръководство;
Удостоверение от централното ръководство за лицата, които го представляват в съответната община, седалището и адреса на местното поделение;
Протокол от събрание на местното поделение за избор на ръководство.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за административно обслужване, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор;
Чрез Единен портал за заявяване на електронни административни услуги;
Чрез Система за сигурно електронно връчване;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес:............................................................................, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
Лично или чрез упълномощено лице от Центъра за административно обслужване;
По електронен път на електронна поща …………………………
Закон за вероизповеданията