Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. София, общ. Долна баня, гр. Долна баня, ул. "Търговска" № 134, п.к. 2040
Код за междуселищно избиране: 07120
Телефон за връзка: (07120)2121
Адрес на електронна поща: obshtinadb@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи при непрекъснат режим на работа. Телефон за връзка: 07120/8834. Обедна почивка на останалите отдели от 12:00 ч. до 13:00 ч.
попълва се заявление до кмета на общинатаПроцедура по предоставяне на административната услуга:
Процедурата започва с подаване заявление за промяна в актове за гражданско състояние по образец . В случай, че заявлението не се подава лично, е необходимо и нотариално заверено изрично пълномощно. Приемане на заявлението, заедно с приложените документи за отразяване на промяната в акта по гражданско състояние в Центъра за административно обслужване (ЦАО ) ;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към служител в ОбА;
Проверка в локалната и национална информационна система по гражданска регистрация и в регистъра за населението;
Длъжностното лице по гражданското състояние извършва отбелязването въз основа на съдебно решение или административен акт за промяна.
Издаване на удостоверението;
Получаване на индивидуалния административен акт от Център за административно обслужване по избран от заявителя начин.
Заявление по образец се подава от :
Заявителя или от упълномощено лице в Центъра за административно обслужване /Лицето, за което се отнася акта, родители или законен представител, законни наследници или трети лица, когато същите са изрично упълномощени с нотариално заверено пълномощно/.
Необходими документи:
1.Заявление по образец;
2.Документ за самоличност на заявителя;
3. Съдебно решение или административен акт за промяна;
4.Нотариално заверено изрично пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник.
· Устно в Центъра за административно обслужване - деловодство.
· Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление”
Ниво на осигуреност - високо.
Средство за идентификация - КЕП.
ПОЛУЧАВАНЕ НА ИНДИВИДУАЛНИЯ АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
· По електронен път на електронна поща ………………………………