Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2720 Издаване на документ, удостоверяващ изпълнението на инвестиционния проект

      По искане на инвеститор или на съответен компетентен орган на местната или централната власт по повод прилагането на съответна насърчителна мярка се издава документ, удостоверяващ изпълнението на инвестиционния проект.
  • На основание на:
    • Закон за насърчаване на инвестициите (Загл. изм. - ДВ, бр. 37 от 2004 г.) - чл. 11б, т. 8
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Междуведомствен съвет за скрининг на преките чуждестранни инвестиции
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Няма срок на действие
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на иновациите и растежа
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Редът за оспорване на административни актове пред първа съдебна инстанция е предвиден в глава десета, раздел I от АПК. Административните актове могат да се оспорят в 14-дневен срок от съобщаването им.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Княз Александър I" №12 *Център за административно обслужване на Министерство на иновациите и растежа, който осъществява административното обслужване на БАИ, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: +359 2
Телефон за връзка: (+359 2)985 55 00
Факс: (+359 2)980 1320
Адрес на електронна поща: iba@investbg.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, обедна почивка - 30 минути между 12,00 и 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане