Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Развитие, устройство на територията и общинска собственост"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане 73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)52464
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 /
Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
1990 Осъществяване на контрол по строителството при откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежаОписание/Процедура по предоставяне на административната услуга:
Ще Ви бъдат издадени документи-протоколи за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа.
С тях се удостоверява наличието на условия за подготовка и откриване на строителната площадка и за започване на строително-монтажните работи по определена от общината строителна линия и ниво за строеж.
Срок на действие на индивидуалния административен акт: безсрочен
Срок за предоставяне на административната услуга: 14 работни дни
Необходими документи: Заявление по образец;
- Строително разрешение;
- Договор за авторски надзор;
- Одобрен проект по част ПБЗ;
- Одобрен проект по част ПУСО, ако е необходим;
- Договор със строителната фирма и сертификат от камарата на строителите в България;
- Други документи, изискващи се по закон.
Възможни начини за заявяване:
- Със заявление на гише в център за административно обслужване
- По електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване
Размерът на таксата е регламентиран в Наредба на Общински съвет Луковит за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Луковит.
Вие може да заявите желанието си издаденият индивидуален административен акт да получите:
- лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване.
- чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
- като вътрешна куриерска пратка.
- като международна препоръчана пощенска пратка.
Ниво на осигуреност: високо
Средство на електронна идентификация: КЕП или ПИК на НОИ
Закон за устройство на територията - чл. 157, ал. 2; чл. 158, ал. 1
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10.00 лв. / 5.11 €Размерът на таксата е регламентиран в Наредба на Общински съвет Луковит за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Луковит.
Начин на плащане:
- на гише "Каса" в Център за административно обслужване (ЦАО)
- чрез ПОС терминал в Център за административно обслужване (ЦАО)
- по банкова сметка на община Луковит:
„Банка ДСК" АД
IBAN: BG58STSA93008450103800
BIC: STSABGSF
Код за вид плащане:
Технически услуги 44 80 01
- чрез системата за електронно плащане (е-плащане - https://pay.egov.bg/)
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път