Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2045 Издаване на разрешително за достъп до горски територии

      Издаване на разрешително за достъп до горски територии
  • На основание на:
    • Закон за горите - чл. 148, ал. 2; чл. 148, ал. 4
    • Наредба № 1 от 30.01.2012 г. за контрола и опазването на горските територии - чл. 23
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 работни дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • съобразно срок по издадено разрешително за сеч и извоз
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Възможни начини на заявяване на административната услуга:

      Необходими документи:

      • Копие от документ за собственост на имота или за ползването му – нотариален акт, договор за наем, договор за покупко-продажба;
      • Скица с нанесен маршрут;
      • Копие от документ, с който е разрешена горскостопанска, ловностопанска и селскостопанска дейност;
      • Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно (необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението).

       

  • Ограничения и условности:
    • ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      • лично или  чрез изрично упълномощено лице в  Център за административно обслужване.
      • чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че  пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски  пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
      • по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.

      Идентифицирането на заявителя на електронна услуга става чрез КЕП или ПИК на НОИ.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция " Административно-правно, информационно обслужване и финансово счетоводна дейност""
Адрес: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул."Възраждане"№73, п.к. 5770
Код за междуселищно избиране: 0697
Телефон за връзка: (0697)5 24 64
Факс: 069752014
Адрес на електронна поща: administration@lukovit.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12:00: до 13:00 / Центъра за административно обслужване работи без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане