Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2567 Издаване на удостоверение за вписване в базата данни на нов обект за съхранение на зърно

      Обектите за съхранение на зърно с вместимост над 200 тона се декларират от техните собственици или ползватели – физически или юридически лица в 7-дневен срок от въвеждането им в експлоатация или придобиването на право на собственост или право на ползване за вписване в регистъра по тяхното местонахождение. Областна дирекция "Земеделие" издава удостоверение на вписания с пореден номер в базата данни на Министерството на земеделието и храните обект за съхранение на зърно .
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Селско стопанство
    • На основание на:
      • Закон за прилагане на Общата организация на пазарите на земеделски продукти на Европейския съюз (Загл. изм. - ДВ, бр. 99 от 2013 г.) - чл. 58н, ал. 1
      • Наредба № 23 от 29.12.2015 г. за условията и реда за мониторинг на пазара на зърно - чл. 6, ал. 2
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • едномесечен
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • до промяна на обстоятелствата
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Директор
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Административният акт се обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен срок от съобщаването му на заинтересованите лица, а мълчаливият отказ или мълчаливото съгласие може да се оспори в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе.

    • Ограничения и условности:
      • Услугата е първична и се получава на място в Областната дирекция "Земеделие" или на посочен точен адрес, в случай че е заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор. При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор пратката се заплаща от заявителя при нейното доставяне.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Главна дирекция "Аграрно развитие"
    Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, ет. 9, п.к. 2500
    Код за междуселищно избиране: 078
    Телефон за връзка: (078)550272, 0879069125, 0879069132, 0879069129, 0879069124, 0879069126, Телефони за контакт са мобилни и стационарни и цената на разговор е според избрания тарифен план.
    Адрес на електронна поща: odzgknl@abv.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Звеното за административно обслужване работи от 9.00 до 17.30ч., без прекъсване от понеделник до петък. В случаите, когато в служебните помещения има потребители в края на обявеното работно време, работата на ЗАО продължава до приключване на тяхното обслужване но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане