Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване и човешки ресурси"
Адрес: обл. Шумен, общ. Каспичан, гр. Каспичан, Ул. "Мадарски конник" № 91, Център за административно обслужване, п.к. 9930
Код за междуселищно избиране: 05327
Телефон за връзка: (05327)9669, стационарен телефон, таксата е съобразно тарифния план на потребителите
Адрес на електронна поща: auslugi@kaspichan.org
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Одобряване на подробен устройствен планПроцедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/: Услугата се извършва в общината.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото заявлението и приложените документи;
Регистриране на заявлението и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към отдел „Териториално селищно устройство”;
Обявяване на ПУП на заинтересованите лица и публикуване на интернет страницата на
общината;
Разглеждане и приемане на ПУП от Експертния съвет по устройство на територията на общината;
Изготвяне на Заповед за одобряване на подробен устройствен план;
Обявяване на одобрения ПУП на заинтересованите лица и публикуване на интернет страницата
на общината;
Получаване на документите по избран от заявителя начин.
*Подробният устройствен план се одобрява с решение на общинския съвет по доклад на кмета на общината в едномесечен срок след приемането на проекта за подробен устройствен план от експертен съвет. Решението се изпраща в 7-дневен срок за обнародване в "Държавен вестник".
По този ред се одобряват и проектите за подробни устройствени планове на селищните образувания с национално значение и за линейните обекти на техническата инфраструктура извън границите на населените места и селищните образувания.
Подробният устройствен план в обхват до един квартал, а за поземлени имоти извън границите на населени места и селищни образувания, включително за необходимите за тях елементи на техническата инфраструктура, се одобрява със заповед на кмета на общината в 14-дневен срок след приемането на проекта за подробен устройствен план от общинския експертен съвет. Заповедта се съобщава на заинтересуваните лица при условията и по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от лице, различно от собственика. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Скица – копие от кадастралния план;
Материали и данни от геодезическите измервания в цифров и графичен вид.
Скица – проект за изменение на кадастралния план в цифров и графичен вид.
Документ за собственост или друго вещно право върху недвижимия имот(по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Други документи удостоверяващи основанието за исканото изменение.
Пълномощно, ако заявителят е упълномощен.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за административно обслужване , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като усугата се отразява в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.kaspichan.org;
в) интернет адрес за служебно заявяване - auslugi@kaspichan.org;
г)вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена - първична;
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес:............................................................................, като декларирам, че пощенските разходи са за моя сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
Лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване
По електронен път на електронна поща;
По Система за сигурно електронно връчване
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща ценаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път