Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2132 Промяна в актовете за гражданско състояние

      Промяна в актовете за гражданско състояние
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 74; чл. 76
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 2, т. 4; чл. 110, ал. 2, т. 7
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до промяна в обстоятелствата
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • НОРМАТИВНА УРЕДБА: 

      Чл. 74 и 76 от Закона за гражданска регистрация.
      Чл. 110, ал.2, т.4 и т.7 от Закона за местните данъци и такси.

       

      ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Устно в Центъра за административно обслужване.
      Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ с КЕП на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/corrections-and-endorsements/564196e7-d779-4898-ad3f-c68dcb0aef60

       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
      Решение на съда или административен акт за промяна, допълнение, вписване или отбелязване в съставения вече акт.
      Официални документи – диплома за завършено образование.

       

      СРЕДСТВО ЗА ИДЕНТИФИКАЦИЯ: с КЕП.

       

      НИВО: Високо.

       

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
      Съд.
      Основните и средните общообразователни, професионални и специални училища.

  • Ограничения и условности:
    • ДЪЛЖИМА ТАКСА: не се заплаща.

       

      НИЕ ЩЕ НАПРАВИМ ПОПРАВКАТА В СРОК:

      7 дни.

       

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
      Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
      Като вътрешна куриерска пратка.
      Като международна препоръчана пощенска пратка.

       

       

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ БЪДЕ НАПРАВЕНА ПОПРАВКАТА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно правно обслужване на населението"
Адрес: обл. Видин, общ. Белоградчик, гр. Белоградчик, ул. Княз Борис І №6, п.к. 3900
Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877875978
Адрес на електронна поща: info@belogradchik.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Гъвкаво работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане