Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията, кадастър, регулация и контрол по строителството"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Овча купел, бул. "Цар Борис ІІІ" № 136 В, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)955 44 62 в. 173, 0879006690
Адрес на електронна поща: hr_georgiev@ovchakupel.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Петдневна работна седмица. Обедна почивка от 12:30 до 13:00 часа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗаявлениеЗа да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
Заявление за издаване на разрешение.
Документ за собственост - копие или писмено съгласие от собственика на имота. Ако е необходимо трябва да се приложи и удостоверение за наследници.
За сгради в режим на етажна собственост е необходимо решение на общото събрание на етажните собственици.
За имоти държавна собственост е необходимо писмено съгласие от ведомството или организацията, стопанисващи имота.
Договор за наем /учредено право на ползване/.
Конструктивно становище или проект, ако е необходимо.
Визуализация на РИЕ.
Рекламно-информационните елементи се поставят на територията на общината след одобрен проект.
Административната услуга може да се предостави по електронен път след идентификация на заявителя чрез някои от посочените средства: КЕП, ПИК на НОИ, ПИК на НАП.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта