Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2393 Издаване на удостоверение за данъчна оценка на право на строеж

      Издаване на удостоверение за данъчна оценка на право на строеж
  • На основание на:
    • Приложение 2 от Закон за местните данъци и такси - чл. 3, ал. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 5, 3, 24 часа
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Издадените до 30 юни на текущата година удостоверения за данъчна оценка на основание чл. 264, ал. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс са валидни до тази дата, а издадените след тази дата – до края на текущата година. Когато данъчните задължения за имота са платени за цялата година и това обстоятелство е вписано в удостоверението, то е валидно до края на текущата година независимо от датата на издаването му.
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      ·            Лично или чрез упълномощено лице (в случаите, когато не се подава от данъчно задълженото лице) в Центъра за административно обслужване.

      ·            Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с  КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/taxes-for-citizens/community-taxes/1d7f46f0-ce49-429c-ba21-0bad751ae208 

       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:

      ·          Документ за самоличност.

      ·          Пълномощно, когато декларацията се подава от лице, различно от данъчно задълженото.

      ·          Актуална скица – срок на валидност – 6 месеца.

      ·          Решение на Поземлена Комисия на земеделски земи.

      ·          Удостоверение за характеристики на земеделска земя.

      ·          Таксационно описание и удостоверение за идентичност – за гори.

      ·          Удостоверение за наследници.

      ·          Удостоверение, издадено от нотариус, от което е видно, че лицето е заветник по смисъла на закона – оригинал. Удостоверението трябва да съдържа данни за завещателя /трите имена, ЕГН, адрес по последно местоживеене, данни за имота и неговото местонахождение/, както и завещаните части на имота.

      ·          Удостоверение от съда за издаване на удостоверение за данъчна оценка – оригинал.

      ·          При незавършено строителство – констативен протокол от общинската администрация, удостоверяващ степента на завършеност на сградата, издаден не по – късно от 3 месеца преди датата на искането.

      ·          Декларация по чл.14 от ЗМДТ за нуждите на изготвянето на данъчната оценка – в случаите на незавършено строителство, учредяване на право на строеж, застроени земеделски земи, земеделски земи с друго предназначение и др.

      Забележка: Всички документи се представят и в оригинал за сверяване на данните.

  • Ограничения и условности:
    • НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:

      ·          От 4 до 5 дни – за обикновена услуга;

      ·          От 2 до 3 – за бърза услуга;

      ·          От подаване на искането до края на следващия работен ден – за експресна услуга.

       

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      ·        Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.

      ·        Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      o   Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.

      o   Като вътрешна куриерска пратка.

      o   Като международна препоръчана пощенска пратка.

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Финанси и приходи"
Адрес: обл. Видин, общ. Белоградчик, гр. Белоградчик, ул. "Княз Борис І" №6, п.к. 3900
Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877881289
Факс: 0936/5 3017
Адрес на електронна поща: mmarinova@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работна време Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане