Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Финанси и приходи"
Адрес: обл. Видин, общ. Белоградчик, гр. Белоградчик, ул. "Княз Борис І" №6, п.к. 3900
Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877881289
Факс: 0936/5 3017
Адрес на електронна поща: mmarinova@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работна време
Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч.
Подаване на заявлениеВИЕ ТРЯБВА ДА СЕ ОБЪРНЕТЕ КЪМ: Служителите в Центъра за административно обслужване.
ЗАЯВЛЕНИЕ ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице (в случаите, когато не се подава от данъчно задълженото лице) в Центъра за административно обслужване.
· Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Белоградчик с КЕП на адрес: https://www.belogradchik.egov.bg.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ с КЕП на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/taxes-for-citizens/community-taxes/4a8f7fa5-0b7e-4cd4-8541-3acf75105287
Необходими документиНЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
Пълномощно, когато декларацията се подава от лице, различно от данъчно задълженото.
Забележка: Освобождават се от плащане на цените на тези услуги следните групи:
Държавните и общинските органи, организациите на бюджетна издръжка и БЧК без услугата издаване на удостоверение за наличие или липса на задължения.
Лицата, на които се издават удостоверения за декларирани данни за представяне пред органите на ДСП.
Получаване на удостоверениетоНИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
До края на следващия работен ден.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ИЗВЛЕЧЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 2 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път