Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 668 Одобряване на програмни модификации на одобрен тип фискално устройство

      Задължението на всяко лице да регистрира и отчита извършените от него продажби в търговски обект чрез издаване на фискална касова бележка от фискално устройство (фискален бон) или касова бележка от интегрирана автоматизирана система за управление на търговската дейност (системен бон), независимо дали е поискан друг данъчен документ.
  • На основание на:
    • Наредба № Н-18 от 13.12.2006 г. за регистриране и отчитане чрез фискални устройства на продажбите в търговските обекти, изискванията към софтуерите за управлението им и изисквания към лицата, които извършват продажби чрез електронен магазин (Загл. изм. – ДВ, бр. 80 от 2018 г.) - чл. 8, ал. 4
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Главна дирекция "Мерки и измервателни уреди"
  • Срок за предоставяне:
    • Срок за извършване на изпитването се съгласува със заявителя, но е не по-дълъг от шестдесет (60) дни от датата на предоставяне на образеца от типа на фискално устройство и необходимите документи.
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • десет години
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Председателят на Българския институт по метрология
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Обжалването на услугата е пред съответния административен съд, по реда на АПК
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Обжалването на услугата е пред съответния административен съд, по реда на АПК, в 14-дневен срок.

  • Ограничения и условности:
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел „Правни дейности и канцелария“
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Изгрев, Бул. "Д-р Г. М. Димитров" № 52 Б, п.к. 1797
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9702 790, (02)9702 754
Факс: (02)9702 777
Адрес на електронна поща: au-bim@bim.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, ЦАО е със стандартно работно време от 09:00 ч. до 17:30 ч., без обедна почивка.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане