Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Управление и стопанисване на общински гори"
Адрес: обл. Видин, общ. Белоградчик, гр. Белоградчик, ул. "Княз Борис І" №6, п.к. 3900
Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877875985
Факс: 0936/5 3017
Адрес на електронна поща: ugos@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време
Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч
подаване на заявление и необходими документиПодаване на заявление по образец
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/environment/green-system/0f98137c-fbc9-4268-8439-d1e46310050c
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· На e-mail: info@belogradchik.egov.bg
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
Документ за собственост, - нотариален акт, договор за наем или договор за покупко – продажба.
Скица на имота с нанесен маршрут.
Копие от документ, с който е разрешена горскостопанска, ловностопанска, селскостопанска или друга дейност (по служебен път от публичен регистър на ИАГ).
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
Агенция по вписвания.
От съответното кметство или кметско наместничество за нанасяне на съответния маршрут.
Община Белоградчик.
получаване на документаИздаване на разрешение
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ РАЗРЕШИТЕЛНОТО В СРОК:
7 дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
o По електронен път на адрес: ……………………………….
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ БЪДЕ НАПРАВЕНО РАЗРЕШИТЕЛНОТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Не се заплаща за услугатаНе се заплаща за услугата