Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
подаване на заявлениеЗаявлението за регистрация на сдружение на собствениците по чл. 29, ал. 1 ЗУЕС се подава от председателя на УС на сдружението на собствениците,
Необходими документи:
- списък на собствениците, участващи в сдружението с трите им имена и адреса в етажната собственост;
- копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет;
- копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет;
- нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.
Заявление по образец се подава от заявителя или от упълномощено лице:
· в Център за административно обслужване
· чрез лицензиран пощенски оператор на адреса на Община Златарица;
· на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: obshtina@zlataritsa.bg;
· чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
· чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
процедура Преди вписване в регистъра на сдружение на собствениците кметът на общината или оправомощено от него длъжностно лице проверява дали са спазени изискванията на ЗУЕС при учредяване на сдружението в 14-дневен срок от постъпване на заявлението.
След извършване на проверката кметът на общината разпорежда вписване на сдружението в регистъра.
- За извършеното вписване общинската администрация издава удостоверение по образец съгласно приложение № 3 от наредбата.
- След извършване на вписването в регистъра се издава регистрационна карта на сдружението, която се съхранява на хартиен и електронен носител към досието на сдружението в общината.
Когато кметът на общината установи, че предоставените данни за вписване не отговарят на изискванията на ЗУЕС, той дава предписания на управителния съвет (управителя) на сдружението на собствениците да отстрани в 14-дневен срок непълнотите или неточностите.
Регистрационната карта на сдружението на собствениците се съставя от длъжностно лице от общинска администрация.
изготвяне на удостоверениеУдостоверението за регистрация на сдружението на собствениците се издава от кмета на Общината и се получава:
· Лично или чрез упълномощено лице в ЦАО – деловодство.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съгласие документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
· На посочен от заявителя адрес на електронна поща.
· По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.