Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Приемане на заявлениеНеобходими документи:
1. Приемане на заявление с приложени към него документи:
- Документ за собственост
- Пълномощно в случай на упълномощаване
- Скица на имота
- Удостоверение за наследници /при необходимост/
Приложените документи са копия заверени с гриф „вярно с оригинала“
Начин на заявяване:
· в Център за административно обслужване
· чрез лицензиран пощенски оператор на адреса на Община Златарица;
· на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: obshtina@zlataritsa.bg;
· чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/
2. Регистриране на заявлението в Деловодната система на община Златарица
3. Заявлението се предоставя на кмета на Общината за резолюция
4. Заявлението се пренасочва към директора на дирекция "Специализирана администрация" за разпореждане
Изпълнение на услугата1. Служител "Общинска собственост" установява неправомерното ползване, като служебно изисква информация от Държавен фонд "Земеделие" - Разплащателна агенция, или от регионалните му териториални структури и/или от Общинската служба по земеделие по местонахождението на имотите, съответно от Службата по геодезия, картография и кадастър
2. При наличие или лиса на неправомерно ползване, служител "Общинска собственост" изготвя заповед за изземване на имот или отказ за издаване на такава заповед.
3. Заповедта/отказа се съгласуват от директора на дирекция "Специализирана администрация" и се подписват от кмета на Общината
4. Заповедта на кмета се изпълнява по административен ред със съдействието на органите на Министерството на вътрешните работи
5. Изпълнението на заповедта се спира в случай, че в 7-дневен срок от датата на получаване на заповедта ползвателя ползващ без правно основание земеделската земя внесе по банкова сметка за чужди средства на община Златарица, представляваща трикратния размер на средното годишно рентно плащане за землищата от общината през предходната година за времето на неправомерно ползване.
6. В случая на т. 5 заявителя се уведомява в тридневен срок по реда на АПК за правото му да получи депозираната сума.
7. В случай, че в 10-дневен срок от получаване на уведомлението правоимащите лица изразят писмено съгласие за получаване на депозираната сума, издадената заповед се отменя откмета на общината.
8. При липса на писмено съгласие издадената заповед подлежи на незабавно изпълнение.
Връчване писмен отговор на заявителяПисменият отговор се връчва по начина посочен от заявителя в заявлението:
Лично или чрез упълномощено лице в ЦАО – деловодство.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съгласие документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
· На посочен от заявителя адрес на електронна поща.
· По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация - КЕП;
Закон за собствеността и ползването на земеделските земи (Загл. изм. – ДВ, бр. 14 от 2015 г.)
Не се заплаща за услугатаЗа услугата няма определен метод за изчисление, както и фиксирана такса и цена.