Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Приемане на заявлениеДопустим заявител
Заинтересовано лице - собственик, законен представител, упълномощено лице(изисква се нотариално заверено пълномощно).
Необходими документи:
1. Приемане на заявление с приложени към него документи:
- Документ за собственост
- Пълномощно в случай на упълномощаване
- Удостоверение за наследници /при необходимост/ - по служебен ред
Приложените документи са копия заверени с гриф „вярно с оригинала“
2. Регистриране на заявлението в Деловодната система на община Златарица
3. Заявлението се предоставя на кмета на Общината за резолюция
4. Заявлението се пренасочва към директора на дирекция "Специализирана администрация" за разпореждане
Начини на заявяване на услугата
Заявление по образец се подава от заявителя или от упълномощено лице:
· в Център за административно обслужване
· чрез лицензиран пощенски оператор на адреса на Община Златарица;
· на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: obshtina@zlataritsa.bg;
· чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
· чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
Изпълнение на услугата1. Служител "Общинска собственост" извършва проверка в Регистъра на сградите в режим на етажна собственост
2. Служител "Общинска собственост" изготвя исканата справка
3. Справката се предоставя на директора на дирекция "Специализирана администрация" за съгласуване
4. Съгласуваната справка се предоставя на кмета на Общината за подпис
Връчване на справката на заявителяСправката се връчва по начина посочен от заявителя в заявлението:
· Лично или чрез упълномощено лице в ЦАО – деловодство.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки, и съгласие документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
· На посочен от заявителя адрес на електронна поща.
· По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация - КЕП;
Закон за общинската собственост