Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, ул. "Кирил и Методий" №8, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)611168
Факс: (084)629795
Адрес на електронна поща: rzi_razgrad@rzi-razgrad.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, В центъра за административно обслужване се осигурява непрекъсваем режим на работа с граждани в рамките на обявеното работно време от 8,30 до 17,00 ч.
Заявяване на услугатаЗаявител
Всяко физическо или юридическо лице, което желае да получи становище за готовността на строеж за въвеждането му в експлоатация.
Необходими документи
1. Заявление по образец;
2. Разрешение за строеж от съответната община;
3. Протоколи от измерване на факторите на работната и/или околната среда;
4. Документ за платена държавна такса в размер, определен в Тарифата за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по Закона за здравето
Вътрешен ходЗаявлението може да бъде подадено на място в Центъра за административно обслужване на РЗИ, чрез лицензиран пощенски оператор, по електронен път или устно.
В случай на устно заявявяне, се изготвя протокол от служителя, приел заявлението. Служител от ЦАО попълва необходимите документи, които се подписват от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило, като в него задължително се отбелязват и приложените документи. При устното заявяване по телефона, протоколът се подписва само от служителя.
Към заявлението се прилагат документите, посочени в т. V.
Заявлението се регистрира под съответния за услугата номер в системата за управление на документооборота и работния поток Eventis R7.
Регистрираното заявление се насочва за изпълнение до дирекция “Обществено здраве”, отдел ДЗК, респ. до отговорните длъжностни лица в отдел ДЗК.
В 14-дневен срок от подаване на заявлението отговорният служител от отдел “Държавен здравен контрол” извършва оглед на документацията на обекта, извърша проверка на обекта за преценка на съответствието му със здравните изисквания и готовността му за въвеждане в експлоатация, изготвя становище и го докладва пред директора на РЗИ. Комплектованата преписка и изготвените екземпляри на становището се подписват от директора на инспекцията.
Становището се получава от заявителя по начина, предварително посочен в заявлението.
Отказ за извършване на процедурата
При непълнота на изискуемите документи или незаплатена такса.
Отказът подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс. Обжалването на административния акт не спира изпълнението му.
Начини на заявяване на услугата:
1. на място - лично (респективно чрез упълномощен представител) срещу подпис, в Центъра за административно обслужване на РЗИ; Услугата може да бъде заявена писмено или в устна форма, за което служител в ЦАО съставя протокол.
2. чрез лицензиран пощенски оператор на посочен точен адрес като заявителя декларира, че пощенските разходи са за негова сметка. Цената за пощенската услуга се заплаща от заявителя при доставяне на пратката. При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор изходящият документ се изпраща като:
а) вътрешна препоръчана пощенска пратка;
б) вътрешна куриерска пратка;
в) международна препоръчана пощенска пратка;
3. по електронен път - чрез електронната поща на РЗИ-Разград
rzi_razgrad@rzi-razgrad.egov.bg
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
а) Ниво на предоставяне на услугата
Ниво 2: Едностранна комуникация – предоставяне на информация за услугата и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри на адрес https://rzi-razgrad.egov.bg/wps/portal/rzi.razgrad/administrative-services/procedures в рубрика „Административно обслужване“, подрубрика „Административни услуги“.
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване
-
в) интернет адрес за служебно заявяване
-
г) вид на услугата - първична
д) средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност - в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – няма.
Резултат от процедуратаВ резултат на процедурата се издава становище по готовността на строежите за въвеждането им в експлоатация.
Начини на получаване на резултата от услугата
Административният акт се получава от заявителя по начин указан в подаденото от него заявление, а именно:
1. на място - лично (респективно чрез упълномощен представител, в центъра за административно обслужване на РЗИ;
2. чрез лицензиран пощенски оператор на посочен точен адрес като заявителя декларира, че пощенските разходи са за негова сметка. Цената за пощенската услуга се заплаща от заявителя при доставяне на пратката. При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор изходящият документ се изпраща като:
а) вътрешна препоръчана пощенска пратка;
б) вътрешна куриерска пратка;
в) международна препоръчана пощенска пратка;
3. По електронен път.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 63 лв.Такса: в размер на 63 лева съгласно чл.22 от Тарифа за таксите, които се събират от органите на държавния здравен контрол и националните центрове по проблемите на общественото здраве по Закона за здравето, приета с ПМС 242/08.10.2007 г.
Срок за плащане: едновременно с подаване на заявлението.
Таксата може да бъде заплатена по следните начини:
- в брой на касата на РЗИ – Разград;
- по банков път;
- чрез терминално устройство ПОС в Центъра за административно обслужване на РЗИ - Разград.
Банкова сметка на РЗИ-Разград
Банка: ДСК-ЕАД IBAN: BG25 STSA 9300 3148 5821 01 BIC: STSABGSF
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта