Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Златарица, гр. Златарица, ул. "Ст. Попстоянов" № 22, п.к. 5090
Код за междуселищно избиране: 0615
Телефон за връзка: (0615)3 54 20
Адрес на електронна поща: obshtina@zlataritsa.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Център за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаНеобходими документи:
Заявление по образец
Копие от нотариален акт(по служебен път при вписан Нотариален акт в Агенцията по вписванията след 2000г.) или копие от актуална скица(по служебен път) на имота, или договор за ползване на наета земя и актуална скица на имота;
2.Нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от пълномощник.
Начин на заявяване:
Заявлението по образец с необходимите документи може да заявите чрез:
- Единен портал за достъп до електронни административни услуги на адрес:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2007
- Системата за сигурно електронно връчване с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://edelivery.egov.bg/;
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
- На e-mail: obshtina@zlataritsa.bg;
- Чрез лицензиран пощенски оператор.
*Заявление подадено по електронен път следва да бъде подписано от заявителя с квалифициран електронен подпис (КЕП).
Изпълнение на услугатаПрием на заявлението с приложените документи в Център за административно обслужване;
Регистриране в деловодната система и изпращане на преписката към директор на дирекция СА, след което се насочва за обработка от есперт "Екология".
Служителят подготвя проект на разрешително за бране на билки от култивирани лечебни растения, след което същото се подписва от кмета на общината.
Предоставяне на услугатаИздаденият индивидуален административен акт може да получите:
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването на акта за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни от оператора за служебни цели. Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка.
- По електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- По електронен път на електронна поща.
Закон за лечебните растения