Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Банско, гр. Банско, гр.Банско, пл. "Никола Вапцаров" № 1, п.к. 2770
Код за междуселищно избиране: 0749
Телефон за връзка: (0749)074988621
Адрес на електронна поща: obabansko@bansko.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:00, Служителите от отдел"Обслужване" подсигуряват непрекъснат достъп до заявяване на административни услуги от 7.30-18.00ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Информация за предоставяната услугаИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 07:30 до 18:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
· 0749/88648
• 0749/88619
Специалисти от отдел „Приходи“
· 0749/88639
• 0749/88640
Касиери от отдел „Приходи“
· 0749/88638
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
7 дни – 20 лв.
Изисквани документи:
1.Договор за авторски надзор с проектанта – копие;
2. Договор за строителство – копие;
3. Удостоверение за вписване на строителя в Централния професионален регистър на строителя при КСБ – копие;
4. Договор с лицето, упражняващо строителен надзор за обекта или за техническо ръководство на строежа (за строежите V категория) ако има такъв – копие;
5.Лицензионни документи на лицето, упражняващо строителен надзор за обекта или диплома за техническа правоспособност на техническия ръководител на строежа (за строежите V категория) – копие;
6. Одобрен план за управление на отпадъците;
7.Одобрен план за безопасност и здраве;
8.Протокол образец 2 (Приложение № 2 / 2а към чл.7, ал.3, т.2 от Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) – 4 броя.
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата: Едностранна комуникация - информация съгласно дефиницията за Ниво 1 и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 20 лв.ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
7 дни – 20 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· В брой в Центъра за административно обслужване;
· Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване;
· Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
· По банкова сметка: https://bansko.bg/bg/%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%81%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8
Сроковете за извършване на услуга започват да текат от деня на подаване на необходимите документи и заплащане на таксата или цената за нея.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път