Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Програми, проекти и обществени поръчки"
Адрес: обл. Видин, общ. Белоградчик, гр. Белоградчик, ул. Княз Борис I №6, п.к. 3900
Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877876464
Факс: 0936/5 30 17
Адрес на електронна поща: akirilova@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време
Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч.
подаване на заявлениеНОРМАТИВНА УРЕДБА:
Закон за туризма - чл. 168, ал. 2
Чл. 2, ал. 3, т. 1 и т. 2 от Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на Община Белоградчик, с КЕП, на адрес: https://belogradchik.egov.bg/.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/tourism-hotels-and-restaurants/2e995651-b15d-4ad3-a1e1-11a8046aee10
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
В случай на промяна на собственика на туристически обект, при която няма промяна на лицето, което извършва дейност в обекта - копие на документа за собственост на обекта. (по служебен път при вписан Договора в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Копия от документи, удостоверяващи, че лицето има право по силата на друг закон да извършва стопанска дейност, включително по законодателството на друга държава - членка на Европейския съюз. (по служебен път )
Декларация, че лицето не е в ликвидация - за лицата, които не са търговци. (по служебен път )
Справка за професионалната и езиковата квалификация на персонала в обекта - по образец съгласно приложения № 6 или 7;
Копия от документи, удостоверяващи образованието или професионалната квалификация, стаж в туризма и езиковата квалификация на управителя на туристическия обект, съгласно изискванията за определената категория на обекта;
Копия на документите за собственост на обекта или копие от договора за наем или от друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта. (по служебен път при вписан Договора в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник.
Документ за платена такса за промяна в обстоятелствата съгласно Тарифата за таксите, които се събират по ЗТ
заплащанеВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
50,00 лв. - За вписване на настъпили промени в обстоятелствата в НТР и/или в регистрите по чл.167, ал.1 от ЗТ относно категоризирани туристически обекти, когато промяната води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение).
30,00 лв. - За вписване на настъпили промени в обстоятелствата в НТР и/или в регистрите по чл.167, ал.1 от ЗТ относно категоризирани туристически обекти, когато промяната не води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение).
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване;
Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване;
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/business-and-entrepreneurs/tourism-hotels-and-restaurants/2e995651-b15d-4ad3-a1e1-11a8046aee10
По банкова сметка:
IBAN: BG65IABG74968400270200
BIC: IABGBGSF
Банка: ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД – КЛОН ВИДИН
получаване на индивидуалния административен актНИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ КАТЕГОРИЗАЦИЯТА В СРОК:
14 дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
• Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
• Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ВИ БЪДАТ ВПИСАНИ НАСТЪПИЛИТЕ ПРОМЕНИ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
Ниво на осигуреност
Високо
Средство за електронна идентификация
КЕП
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 50 лв.50,00 лв. - За вписване на настъпили промени в обстоятелствата в НТР и/или в регистрите по чл.167, ал.1 от ЗТ относно категоризирани туристически обекти, когато промяната води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение).
30,00 лв. - За вписване на настъпили промени в обстоятелствата в НТР и/или в регистрите по чл.167, ал.1 от ЗТ относно категоризирани туристически обекти, когато промяната не води до издаване на нов (актуализиран) документ (удостоверение).
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път