Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877881302
Факс: 0936/53017
Адрес на електронна поща: tsu@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
- Устно в центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- на e-mail: info@belogradchik.egov.bg
- чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на общината.
- чрез единен портал за електронни административни услуги на ДА "Електронно управление", с ПИК на НОИ или КЕП на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/development-plans/6e08c059-a9e6-42db-881d-3cd6dfa4eb09
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
- Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл.124а, ал.5 - ЗУТ /нотариален акт за собственост, договор за концесия, други документи, които са предвидени в специален закон/
- предварителен договор за прехвърляне на собственост;
- проект - 3 броя папки + електронен вариант във формат dxf за графичната част.
- Съгласувано задание по чл.125, ал.6 и ал.7 от ЗУТ, което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл.124а, ал.7 от ЗУТ, /документ, че заданието е съгласуване с Министерството на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите; документ, че заданието е съгласувано в Министерството на културата; за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство; опорен план/.
- Документи за съгласуване на проекта от заинтересуваните централни и териториални администрации, а при необходимост, и със специализираните контролни органи по чл.128, ал.6 във връзка с чл.127, ал.2 от ЗУТ.
- Документи за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕТЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
- Община Белоградчик /Публичен регистър на Агенция по вписване/
Възложител
Възложител
Възложител
Възложител
Община Белоградчик
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
30 работни дни
ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- лично или чрез упълномощено лице в Центъра за адмистративно обслужване;
- по електронен път на точно упомената електронна поща;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като межддународна препоръчана пощенска пратка
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ВИ БЪДЕ ИЗВЪРШЕНА УСЛУГАТА, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.