Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877881302
Факс: 0936/53017
Адрес на електронна поща: tsu@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
Чл. 124а, ал. 7 и 124б, ал.1 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: info@belogradchik.egov.bg
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
Документ за собственост.
Предварителен договор за прехвърляне на собственост, или съгласие на всички заинтересовани.
Скица – предложение.
Задание по чл. 125 от ЗУТ.
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
Агенция по вписвания.
Възложител.
Възложител.
Възложител.
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
40,00 лв.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване.
По банкова сметка:
IBAN: BG65IABG74968400270200
BIC: IABGBGSF
Банка: ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД – КЛОН ВИДИН
Кодът за вида плащане е: 448001.
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ИСКАНИЯТ ДОКУМЕНТ В СРОК:
30 дни – За заповед
45 дни – за Решение на ОбС
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
Като вътрешна куриерска пратка.
Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ИСКАНИЯТ ДОКУМЕНТ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.