Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877881302
Факс: 0936/53017
Адрес на електронна поща: tsu@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/cadastral-activities/4c0841be-b26e-4be6-817a-ec14b43a53e2 .
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
· На e-mail: info@belogradchik.egov.bg.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
· Собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост.
· Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя).
· Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя).
· Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.
НИЕ ЩЕ ВИ ВПИШЕМ В РЕГИСТЪРА В СРОК ОТ:
· 7 работни дни.
ВИЕ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ ВАШИТЕ ДОКУМЕНТИ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ВПИШЕМ СДРУЖЕНИЕТО В РЕГИСТЪРА НА СОБСТВЕНИЦИТЕ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.