ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Работно време на Център за административно обслужване:
от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)
На основание Наредбата за административно обслужване, чл. 10 ал. 4: „В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време”.
В Центъра за административно обслужване се дава възможност на всички заинтересовани да подават писмено или устно сигнали, жалби и предложения, както и да изразят оценка и отношение към качеството на административното обслужване.
2760 гр. Разлог, ул. "Шейново" 2
тел.: 0747 80092
GSM: +359 887474774 /Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/
Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
Заявлението се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно в Центъра за административно обслужване. Към него се прилагат следните документи:
1 Потвърждаване на категорията - лицето, което извършва дейност в обекта или упълномощено от него лице подава заявление - декларация за потвърждаване на категорията на обекта в срок до три месеца преди изтичането на 5-годишния срок на действието на удостоверението за определена категория в Центъра за информационно обслужване или по електронен път до кмета на община Разлог. В случай, че съответното лице не предприеме действия в указания срок, категорията на обекта се прекратява с изтичане на срока. В този случай за същия обект нова категория може да бъде определена по реда на чл.129 и чл.130 от ЗТ.
Към заявлението-декларация се прилагат следните документи:
1. Копие от документа за ползване на обекта, представляващ място за настаняване, когато обектът не е собственост на заявителя и не подлежи на вписване - напр. договор за собственост, договор за наем, договор за ползване, разрешение за поставяне и др./;
2. Изрично пълномощно в оригинал, когато заявление-декларацията се подава от пълномощник.
*Забележка:
1.Декларацията и приложенията към тях се подават на български език.
2.Документите може да се представят и на всеки от официалните езици на Европейския съюз, придружени с официален превод на български език. В случай на противоречие между текста на документа и превода на български език предимство има преводът на български език.
3.Декларациите и уведомленията, подавани по електронен път следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За декларатор се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
4.Плащането на такса за разглеждане на документи за потвърждаване или промяна на категорията на туристически обект и издаване на удостоверение, съгласно тарифата по чл. 69, ал. 3 от ЗТ. се извършва на касата в Информационен център при община Разлогили по банков път.
Услугата по електронен път може да заявите:
през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - значително;
* Средство за идентификация – КЕП, мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
•лично от звеното за административно обслужване;
•чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
•по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.