Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
отдел "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Разлог, гр. Разлог, ул. "Шейново" №2, п.к. 2760
Код за междуселищно избиране: 0747
Телефон за връзка: (0747)80092, +359887474774, /Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/
Адрес на електронна поща: fo@razlog.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, непрекъснато административно обслужване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
Описание:
ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Работно време на Център за административно обслужване:
от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)
На основание Наредбата за административно обслужване, чл. 10 ал. 4: „В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време”.
В Центъра за административно обслужване се дава възможност на всички заинтересовани да подават писмено или устно сигнали, жалби и предложения, както и да изразят оценка и отношение към качеството на административното обслужване.
2760 гр. Разлог, ул. "Шейново" 2
тел.: 0747 80092
GSM: +359 887474774 /Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Ние ще Ви предоставим услугата до 14 нни - 10.00 лв./5.11 EUR
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
Копие от нотариален акт (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.) или копие от актуална скица на имота (по служебен път).
Съгласие от съсобствениците или наследниците.
Удостоверение за наследници при необходимост(по служебен път).
Пълномощно, в случай, че заявлението се подава от пълномощник.
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: fo@razlog.bg, подписано с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/housing-and-community-services/state-and-municipal-properties/a3b42a1d-f44d-46f0-8196-4c460e425cc2 ;
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на Oбщина Разлог, с ПИК на НАП или КЕП, на адрес: https://razlog.bg/wps/portal/municipality-razlog/administrative-services/e-services
Интернет адрес за служебно заявяване:fo@razlog.bg. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено от него лице.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10.00 лв. / 5.11 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път