Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2115 Одобряване изменението на кадастрален план

      Кадастралните планове и регистрите (разписните списъци) към тях, одобрени по реда на отменените Закон за единния кадастър на Народна Република България и Закон за териториално и селищно устройство и по реда на § 40 от ПЗР на Закона за изменение и допълнение на Закона за кадастъра и имотния регистър (ДВ, бр. 36 от 2004 г.), се поддържат от общинската администрация, като в тях се отразяват всички настъпили изменения в недвижимите имоти, по определен ред. Измененията се одобряват със заповед на кмета на общината, а за градовете с районно деление - на кмета на района.
  • На основание на:
    • Закон за кадастъра и имотния регистър - §. 4, ал. 1, т. 2
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до промяна в обстоятелствата
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • НОРМАТИВНА УРЕДБА: 

      Закон за кадастъра и имотния регистър - §. 4, ал. 1, т. 2
      ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Устно в Центъра за административно обслужване.
      Чрез портала на Държавна агенция по „Електронно управление“ с КЕП на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2115  

       

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

               - Заявление по образец

               - Документ за собственост;
               - Доказателства относно непълнотата или грешката (геодезически измервания, комбинирана скица и др.);
               - Скица-проект за изменение на кадастралния план.
               - Удостоверение за наследници (при необходимост) – издава се служебно.

  • Ограничения и условности:
    •  

      ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ: 

      40 лв. за допускане
      75 лв. за ПУП

       

      НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
      На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
      Чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване.
      Чрез портала на Държавна агенция по „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2115
      По банкова сметка:
      IBAN: BG65IABG74968400270200
      BIC: IABGBGSF
      Банка: ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД – КЛОН ВИДИН
      ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Устно в Центъра за административно обслужване.
      Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на Община Белоградчик, с КЕП, на адрес: https://belogradchik.egov.bg/.

      https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2115

       

      НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:

       
       Обикновена услуга – до 14 дни

       

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ДА ПОЛУЧИТЕ  УДОСТОВЕРЕНИЕТО:

       
      Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
      Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

       

      Справката  може да Ви бъде изпратена:

       
      Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
      Като вътрешна куриерска пратка.
      Като международна препоръчана пощенска пратка.
      Лично от звеното за административно обслужване.
      По електронен път на електронна поща ……………………………………………………………….

       

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ АДМИНИСТРАТИВНИЯ АКТ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Териториално селищно устройство, управление на общинска собственост"
Адрес: обл. Видин, общ. Белоградчик, гр. Белоградчик, ул. "Княз Борис І" №6, п.к. 3900
Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877881302
Факс: 0936/53017
Адрес на електронна поща: tsu@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане