Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2082 Удостоверения за идентичност на урегулиран поземлен имот

      Общината издава документ, удостоверяващ, че един и същи имот е обозначен с различни идентификатори, планоснимачни номера и номера на урегулирани поземлени имоти в кадастралната карта, включително в предишни нейни състояния според историята, съответно в кадастралните и подробните устройствени планове. Общината издава удостоверение за идентифициране на недвижими имоти по кадастрални и регулационни планове, действали по различно време (определяне на идентичност на поземлен имот).
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 16, ал. 6
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 5 дни, 24 часа
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Постоянен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:

      - Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;

      - Устно в центъра за административно обслужване;

      - Чрез лицензиран пощенски оператор;

      - на e-mail: info@belogradchik.egov.bg

      - чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на общината.

      - чрез единен портал за електронни административни услуги на ДА "Електронно управление", с ПИК на НОИ или КЕП на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/building-reconstruction/4d15d56-97fo-41dd-a4f3-3b3a6b35b08b

      НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

      - Документ за собственост, освен ако същият е вписан в Имотния регистър;

      - Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.

      С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:

      - Агенция по вписванията;

      - Община Белоградчик.

       

  • Ограничения и условности:
    • НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:

      5 работни дни - за обикновена услуга;

      24 часа - за бърза услуга

      ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:

      - лично или чрез упълномощено лице в Центъра за адмистративно обслужване;

      - по електронен път на точно упомената електронна поща;

      - чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.

      Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:

      - като вътрешна препоръчана пощенска пратка;

      - като вътрешна куриерска пратка;

      - като межддународна препоръчана пощенска пратка

      АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Териториално селищно устройство, управление на общинска собственост"
Адрес: обл. Видин, общ. Белоградчик, гр. Белоградчик, ул. "Княз Борис І" №6, п.к. 3900
Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877881302
Факс: 0936/53017
Адрес на електронна поща: tsu@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч
Изисквания, процедури, инструкции Образци Заплащане