Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877881302
Факс: 0936/53017
Адрес на електронна поща: tsu@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
- Устно в центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- на e-mail: info@belogradchik.egov.bg
- чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на общината.
- чрез единен портал за електронни административни услуги на ДА "Електронно управление", с ПИК на НОИ или КЕП на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/zut-cadaster/building-reconstruction/4d15d56-97fo-41dd-a4f3-3b3a6b35b08b
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
- Документ за собственост, освен ако същият е вписан в Имотния регистър;
- Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
- Агенция по вписванията;
- Община Белоградчик.
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ УДОСТОВЕРЕНИЕТО В СРОК:
5 работни дни - за обикновена услуга;
24 часа - за бърза услуга
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
- лично или чрез упълномощено лице в Центъра за адмистративно обслужване;
- по електронен път на точно упомената електронна поща;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като межддународна препоръчана пощенска пратка
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ УДОСТОВЕРЕНИЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.