Код за междуселищно избиране: 0936
Телефон за връзка: 0877881302
Факс: 0936/53017
Адрес на електронна поща: tsu@belogradchik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Пълно работно време Обедна почивка от 12.00ч. до 13.00ч
НОРМАТИВНА УРЕДБА:
Чл. 107, т.5 от Закона за местните данъци и такси.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: info@belogradchik.egov.bg.
Чрез портала за електронни административни услуги в интернет страницата на община Белоградчик на адрес: https://www.belogradchik.egov.bg.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/332b2e5f-56d9-4dd8-9106-d4968016c0c9
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
Документ за собственост.
С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА СЕ СНАБДИТЕ КАКТО СЛЕДВА:
Агенция по вписванията.
ВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ:
20,00 лв. – за обикновена услуга;
30,00 лв. – за бърза услуга;
40,00 лв. – за експресна услуга.
НИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ИСКАНИТЕ ДОКУМЕНТИ В СРОК:
7 дни – за обикновена услуга;
4 дни - за бърза услуга;
2 дни - за експресна услуга.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
Чрез ПОС терминал в Центъра за административни услуги.
Чрез портала за електронни административни услуги: E-pay, Easypay.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с КЕП, на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/services/civil-status/name-and-address/332b2e5f-56d9-4dd8-9106-d4968016c0c9
По банкова сметка:
IBAN: : BG65IABG74968400270200
BIC: IABGBGSF
Банка: ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД – КЛОН ВИДИН
Кодът за вида плащане е: 448001.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
Като вътрешна куриерска пратка.
Като международна препоръчана пощенска пратка.
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ИСКАНИТЕ ДОКУМЕНТИ, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.