Предмет:
Лицата могат да искат издаване на заверен препис и допълнителни екземпляри на документи, издадени от РЗИ - Добрич в случай на загубване или унищожаване на документа.
Заявител:
Право на услугата имат всички потребители на административни услуги на РЗИ - Добрич.
Необходими документи:
Заявление по образец
Вътрешен ход на процедурата:
Лицата попълват заявление по образец, в което описват конкретния документ, на който желаят да бъде издаден заверен препис/допълнителен екземпляр или прилагат копие от него.
Заявлението се подава в Центъра за административно обслужване в РЗИ – Добрич и се завежда в автоматизирана информационна система за документооборот от служител на ЦАО.
След положителна резолюция от Директора, служителят в Центъра за административно обслужване предава заявлението на съответната дирекция/отдел, изготвила документа. Служител от съответната дирекция/отдел извършва проверка за наличие на такъв документ в архива на РЗИ.
При издаване на препис/копие от документ – служителят от съответната дирекция/отдел прави копие на искания документ, върху който изписва в горния десен ъгъл: „ВЯРНО С ОРИГИНАЛА“ и се подписва.
При издаване на дубликат се подготвя нов екземпляр, носещ номера на първичния документ. Върху него в горната дясна част се изписва „ДУБЛИКАТ“ и се представя на директора на инспекцията за подпис.
При загубване или унищожаване на документа, служителят от съответната дирекция/отдел прави копие на оригинала, съхраняван в РЗИ и го заверява по гореописаният начин.
НАЧИНИ НА ЗАЯВЯВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА
1. В Центъра за административно обслужване в РЗИ-Добрич (гр. Добрич, ул. Св. св. Кирил и Методий №57, стая 111, ет. 1), като същото може да се внесе устно, след попълване от длъжностното лице на протокол по образец и се завежда в АИС за документооборот.
2. По електронен път по смисъла на Закона за електронното управление, на електронната поща на РЗИ-Добрич: rzi-dobrich@mh.government.bg.
3. Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 9300 гр. Добрич, ул. Св. св. Кирил и Методий №57 (разходите за доставка са за сметка на заявителя).
4. На профила на Регионална здравна инспекция - Добрич (ЕИК 176031070), регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление.
5. Чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги - централизирана платформа за предоставяне на услуги от администрациите, поддържана от Министерство на електронното управление (МЕУ)-
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/spetsializirani+teritorialni+administratsii/regionalna+zdravna+inspektsia/unificirani+uslugi/477
При наличие на несъответствия или непълноти, заявителят се уведомява писмено и се определя срок за отстраняването им.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ
Ниво 1: Публикувана е информация в интернет за услугата, която е достъпна за гражданите и фирмите.
Ниво 2: едностранна комуникация-предоставяне на информация за услугата и осигурен публичен онлайн достъп до образци на електронни формуляри на адрес: https://rzi-dobrich.egov.bg/wps/portal/rzi.dobrich/administrative-services/procedures
Ниво 4: Извършване на услуги от ниво 3, за които е осигурена възможност за електронно връчване и електронно плащане, ако за получаването на електронна административна услуга се дължат такси.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://rzi-dobrich.egov.bg/wps/portal/rzi.dobrich/administrative-services/procedures
Интернет адрес за служебно заявяване: https://rzi-dobrich.egov.bg/wps/portal/rzi.dobrich/administrative-services/e-services
Вид на услугата: първична
СРОК НА ДЕЙСТВИЕ НА ДОКУМЕНТА
В случаите, когато се установи, че срокът на издадения документ е изтекъл, се поставя допълнително и гриф „Валиден до …”.
НАЧИНИ НА ПОЛУЧАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА
Изходящият документ може да бъде получен:
1. В Център за административно обслужване на РЗИ-Добрич, ет. 1, стая 111 лично или чрез упълномощено лице.
2. На посочен точен адрес, в случай, че е заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор. Документът се изпраща:
- Като вътрешна пощенска пратка или като вътрешна куриерска пратка за сметка на заявителя (получателя). Цената за пощенска услуга се заплаща от заявителя (получателя) при доставяне на пратката;
- С международна препоръчана пощенска пратка след предплащане на цената за пощенски услуги от заявителя към съответния орган. Цената за пощенски услуги се заплаща от административния/компетентния орган на лицензирания пощенски оператор при предаване на пратката.
3. На електронен адрес, съгласно Закона за електронното управление.
4. На профил, регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление.