Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1102 Регистрация и заверка на лична здравна книжка

      Заверяването се извършва чрез поставяне на име и подпис на длъжностно лице-здравен инспектор, определен със Заповед на директора. Личната здравна книжка се регистрира в РЗИ по местонахождение на обекта на месторабота или по постоянен адрес на лицето след извършване на предварителните медицински прегледи и изследвания.
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Наредба № 15 от 27.06.2006 г. за здравните изисквания към лицата, работещи в детските заведения, специализираните институции за деца и възрастни, водоснабдителните обекти, предприятията, които произвеждат или търгуват с храни, бръснарските, фризьорските и козметичните салони - чл. 4, ал. 3
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • Заверката се извършва в рамките на същия работен ден или в рамките на 3 работни дни при заявяване чрез лицензиран пощенски оператор.
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Вписването в регистъра е за неопределен срок.
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Директор
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • Редът е определен в АПК, в 14 дневен срок от съобщаването на ИАА.

    • Ограничения и условности:
      • НАЧИНИ НА ЗАЯВЯВАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА

        1. В  Центъра за  административно обслужване в РЗИ-Добрич (гр. Добрич, ул. Св. св. Кирил и Методий №57, стая 111, ет. 1), като същото може да се внесе устно, след попълване  от длъжностното лице на протокол съгласно образец и се завежда в служебен регистър- Регистър на новоиздадените лични здравни книжки.

        2. Чрез лицензиран пощенски оператор/куриерска служба – на адрес: 9300 гр. Добрич, ул. Св. св. Кирил и Методий №57 (разходите за доставка са за сметка на заявителя). Към заявлението се прилагат всички изискуеми документи.

        НАЧИНИ НА ПОЛУЧАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА

        Изходящият документ може да бъде получен:

        1. В Център за  административно обслужване на РЗИ-Добрич, ет. 1, стая 111 лично или чрез упълномощено  лице.

        2. На посочен точен адрес, в случай, че е заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор. Документът се изпраща:

        ·      Като вътрешна пощенска пратка или като вътрешна куриерска пратка за сметка на заявителя (получателя). Цената за пощенска услуга се заплаща от заявителя (получателя) при доставяне на пратката;

        ·      С международна препоръчана пощенска пратка след предплащане на цената за пощенски услуги от заявителя към съответния орган. Цената за пощенски услуги се заплаща от административния/компетентния орган на лицензирания пощенски оператор при предаване на пратката.

         

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
    Адрес: обл. Добрич, общ. Добрич, гр. Добрич, гр. Добрич ул. Св.св. Кирил и Методий" № 57, п.к. 9300
    Код за междуселищно избиране: 058
    Телефон за връзка: 655511
    Факс: (058)600 692
    Адрес на електронна поща: rzi-dobrich@mh.government.bg
    Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, от 12.00 до 12.30 - почивка. Звеното за административно обслужване е с непрекъсваем режим на работа от 08:30 до 17:00 часа.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане