Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2525 Издаване на решение за изменение на разрешително за водовземане и/или ползване на воден обект

      Изменение на издадено разрешително за водовземане и/или ползване на воден обект по молба на лицето, в полза на което е предоставено, след проверка изпълнението на условията на издаденото разрешително. Изменение на разрешителното може да се извършва и служебно от органа, който ги е издал когато:
      1. при характеризиране на района за басейново управление, в процеса на разработване на плановете за управление на речните басейни, е установено, че съответно водно тяло не може да постигне целите за добро състояние или потенциал при съществуващия в момента на оценката натиск върху водите от съответните дейности и е необходимо да бъдат изпълнени условията за обосноваване на изключения;
      2. за водно тяло, за което в предходния план за управление на речните басейни е обосновано изключение от целите за постигане на добро състояние или потенциал и новата оценка показва, че е необходимо допълнително намаляване на натиска, за да бъдат изпълнени условията за определяне на целите за опазване на водите;
      3. независимо от спазването на условията в разрешителното възникнат противоречия с обществените интереси.
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Екология и подземни богатства
    • На основание на:
      • Закон за водите - чл. 72; чл. 73
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директора на Басейнова дирекция
    • Срок за предоставяне:
      • Съгласно Раздел III, Глава IV на Закона за водите.
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • Срокът на действие се посочва в издадения индивидуален административен акт.
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на околната среда и водите
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд по реда на Административнопроцесуалния кодекс
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • В 14-дневен срок от съобщаването на услугата пред съответния административен съд по реда на Административнопроцесуалния кодекс.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
    Адрес: обл. Плевен, общ. Плевен, гр. Плевен, ул. "Чаталджа" № 60, п.к. 5800
    Код за междуселищно избиране: 064
    Телефон за връзка: (064)885108, (064)885107
    Факс: (064)803342
    Адрес на електронна поща: dunavbd@bddr.bg
    Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на служителите при 5-дневна работна седмица е 8 ч. дневно и 40 ч. седмично, с променливи граници от 07:30 до 18:30 ч., със задължително присъствие в периода от 10:00 до 16:00 ч. и с обедна почивка 30 минути между 12:00 и 14:00 ч. Административното обслужване на физ. и юр. лица се извършва на принципа "едно гише" всеки работен ден от 09:00 до 17:30 ч. При необходимост работното време може да бъде удължено, но с не повече от два часа.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане