Подаване на необходимия набор документи в деловодството на ИАЛ.
Необходими документи:
- При промяна на наименование, вид на търговеца, седалище и адрес на лицето получило разрешение за откриване на аптека се подават следните документи:
1.Заявление по образец;
Когато заявлението и приложените към него документи се подават по електронен път, е необходимо да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП).
2.Данни за Единния идентификационен код на търговеца или кооперацията от Търговския регистър, а за дружествата, регистрирани в държава - членка на Европейския съюз, или в държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство – документ за актуална регистрация по националното законодателство, издаден от компетентен орган на съответната държава на лицата по чл. 222, ал. 1;
3.Декларация по забраните на ЗЛПХМ от лицето по чл. 222, ал. 1;
В случаите когато декларацията се подава по електонен път, е необходимо същата да бъде подписана с КЕП на декларатора.
4.Документ за платена такса в размер, определен в тарифата по чл. 21, ал. 2.
- При промяна на адреса на аптеката се подават следните документи:
1.Заявление по образец;
Когато заявлението и приложените към него документи се подават по електронен път, е необходимо да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП).
2.Данни за Единния идентификационен код на търговеца или кооперацията от Търговския регистър, а за дружествата, регистрирани в държава - членка на Европейския съюз, или в държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство – документ за актуална регистрация по националното законодателство, издаден от компетентен орган на съответната държава на лицата по чл. 222, ал. 1;
3.Трудов договор или допълнително споразумение, сключено с ръководителя на аптеката за новия адрес (изключение: не се изисква представянето на трудов договор или договор за управление на аптеката, когато физическо лице регистрирано като търговец е магистър -фармацевт и е ръководител на аптеката);
4.Декларация по забраните на ЗЛПХМ от лицето по чл. 222, ал. 1;
В случаите когато декларацията се подава по електонен път, е необходимо същата да бъде подписана с КЕП на декларатора.
5.Документ за платена такса в размер, определен в тарифата по чл. 21, ал. 2.
- При промяна на ръководителя на аптеката се подават следните документи:
1.Заявление по образец;
Когато заявлението и приложените към него документи се подават по електронен път, е необходимо да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП).
2.Данни за Единния идентификационен код на търговеца или кооперацията от Търговския регистър, а за дружествата, регистрирани в държава - членка на Европейския съюз, или в държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство – документ за актуална регистрация по националното законодателство, издаден от компетентен орган на съответната държава на лицата по чл. 222, ал. 1;
3.Трудов договор или договор за управление на аптеката, сключен с магистър-фармацевт или помощник- фармацевт (изключение: не се изисква представянето на трудов договор или договор за управление на аптеката, когато физическо лице регистрирано като търговец е магистър -фармацевт и е ръководител на аптеката);
4.Диплома за завършено висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалност от професионално направление „Фармация“ и професионална квалификация „магистър-фармацевт“ или диплома за завършено висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „професионален бакалавър“ и професионална квалификация „помощник-фармацевт“;
Нотариално заверено копие от дипломата по т. 5 се представя само за завършилите преди 01.01.2012г. лица. За останалите случаи, информацията се събира по служебен път, ако в заявлението са попълнени правилно ЕГН и номер на дипломата;
5.Нотариално заверено копие на трудова книжка или удостоверение за трудов стаж, издадено от последния работодател, от които да е видно, че магистър-фармацевтът, посочен за ръководител на аптеката има придобит трудов стаж в размер на повече от 1 година;
6.Свидетелство за съдимост на магистър-фармацевта, съответно на помощник-фармацевта, посочен за ръководител на аптеката, ако не са български граждани;
7.Медицинско свидетелство на магистър-фармацевта, съответно на помощник фармацевта, посочен за ръководител на аптеката (оригинал или нотариално заверено копие);
8. Документ, удостоверяващ наличието на обстоятелствата по чл.236, ал.2 от ЗЛПХМ (оригинал или нотариално заверено копие) (само в случаите по чл. 236, ал. 2 от ЗЛПХМ);
9.Декларация за забраните по ЗЛПХМ от ръководителя на аптеката;
В случаите когато декларацията се подава по електонен път, е необходимо същата да бъде подписана с КЕП на декларатора.
10.Документ за платена такса в размер, определен в тарифата по чл. 21, ал. 2
- При промяна на име на ръководителя на аптеката се подават следните документи:
1.Заявление по образец;
Когато заявлението и приложените към него документи се подават по електронен път, е необходимо да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП).
2.Данни за Единния идентификационен код на търговеца или кооперацията от Търговския регистър, а за дружествата, регистрирани в държава - членка на Европейския съюз, или в държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство – документ за актуална регистрация по националното законодателство, издаден от компетентен орган на съответната държава на лицата по чл. 222, ал. 1;
3.Документ, удостоверяващ настъпилата промяна на име на ръководителя на аптеката;
4.Документ за платена такса в размер, определен в тарифата по чл. 21, ал. 2
- При промяна на дейностите, които ще се извършват в аптеката се подават следните документи:
1.Заявление по образец;
Когато заявлението и приложените към него документи се подават по електронен път, е необходимо да бъдат подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП).
2.Данни за Единния идентификационен код на търговеца или кооперацията от Търговския регистър, а за дружествата, регистрирани в държава - членка на Европейския съюз, или в държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство – документ за актуална регистрация по националното законодателство, издаден от компетентен орган на съответната държава на лицата по чл. 222, ал. 1;
3.Документ за платена такса в размер, определен в тарифата по чл. 21, ал.2.