Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Управление на качеството, административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, ул. Дамян Груев 8, п.к. 1303
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 8903430, 8903431, 8903429
Факс: 8903434
Адрес на електронна поща: delovodstvo@bda.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, (без прекъсване)
ЦАО продължава работата си до приключване на административното обслужване, но не повече от два астрономически часа, когато след края на обявеното работно време има чакащи потребители на административни услуги.
Предоставените за връзка телефони са стационарни и цената на обаждане е съгласно тарифният план и условията на мобилния оператор за конкретния абонат.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявление в деловодството на ИАЛПодаване на заявление по образец в деловодството на ИАЛ. Към заявлението се прилагат и документите, описани в чл. 13, ал. 2 от Наредба № 31/12.08.2007 г.
Необходими документи:
1. заявление за съществена промяна;
2. придружително писмо;
3. обобщение на планираната промяна;
4. списък на актуализираните документи;
5. актуализираната документация по чл. 2 (административна документация), чл. 3 (информация за участник), чл. 4 (документация за протокола на изпитването), чл. 5 (документация за изпитвания лекарствен продукт), чл. 6 (документация за техническите изисквания и персонала) и чл. 7 (данни за финансиране и административна организация на проучването), отразяваща промените;
6. страници от документацията с маркирани промени, сравняващи актуалните и предлаганите нови текстове;
7. обосновка на промените;
8. документ за платена такса.
9. декларацията по чл. 123 ЗЛПХМ
10. копие от положителното становище на комисията по етика, когато стане налично.
11. заявлението по чл. 8, ал. 1, попълнено с актуализирана информация, отразяваща предлаганата промяна, както и копие с маркирани промени, на електронен и хартиен носител.
Заявлението се подава и на електронен носител във формат, съвместим с изискванията за въвеждане в Европейската база данни за клинични изпитвания.
Валидиране на документациятаВалидиране на документацията и проверка за наличност на изискуемите документи.
Административна обработка на услугатаПри оценка на документацията ИАЛ може еднократно писмено да изиска от заявителя допълнителна документация.
Издаване на индивидуалния административен актВ срок до 35 дни от датата на получаване на заявление при положително становище на комисията по етика ИАЛ:
1. одобрява промените в клинично изпитване с лекарствени продукти по чл. 109, т. 2, или
2. не одобрява промените, като изрично се мотивира. Възложителят може да представи изменение в предложените промени, съобразени с мотивите, най-късно 14 дни преди прилагане на промените.
В срок 14 дни от датата на получаване на променената документация по ал. 1 ИАЛ издава промяна в разрешението за клинично изпитване с лекарствени продукти по чл. 109, т. 2 или издава отказ.
Връчване на индивидуален административен актПодписаното от изпълнителния директор на ИАЛ разрешение/мотивиран отказ за прилагане на съществената промяна за лекарствени продукти се подпечатва и се предоставя за връчване в деловодството на ИАЛ. Разрешението/отказът за провеждане на съществената промяна се връчва на заявителя или на упълномощено от него лице при представяне на пълномощно.
Закон за лекарствените продукти в хуманната медицина
За услугата се заплаща таксаСъгласно чл. 13, ал.3 от ТАРИФА за таксите, които се събират по Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта