Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Управление на качеството, административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, ул. Дамян Груев 8, п.к. 1303
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 8903430, 8903431, 8903429
Факс: 8903434
Адрес на електронна поща: delovodstvo@bda.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, (без прекъсване)
ЦАО продължава работата си до приключване на административното обслужване, но не повече от два астрономически часа, когато след края на обявеното работно време има чакащи потребители на административни услуги.
Предоставените за връзка телефони са стационарни и цената на обаждане е съгласно тарифният план и условията на мобилния оператор за конкретния абонат.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявление в деловодството на ИАЛПодаване на необходимия набор документи в деловодството на ИАЛ.
Необходими документи:
1. Заявление по образец, което съдържа наименование, седалище и адрес на управление на търговеца; адрес и описание на помещенията и съоръженията за съхранение на лекарствените продукти – на хартиен и електронен носител;
2. Данни за Единния идентификационен код на търговеца или кооперацията от Търговския регистър, а за дружествата, регистрирани в държава - членка на Европейския съюз, или в държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство – документ за актуална регистрация по националното законодателство, издаден от компетентен орган на съответната държава на лицата по чл. 222, ал.1;
3. Свидетелство за съдимост или аналогичен документ на отговорния магистър-фармацевт по чл.197, т.2, ако не е български гражданин;
4. Документ за трудов стаж (удостоверение, издадено от последния работодател или нотариално заварено копие от трудова книжка) на отговорния магистър-фармацевт по чл. 197, т. 2 от ЗЛПХМ.
5. Диплома за висше образование на отговорния магистър-фармацевт по чл. 197, т. 2 от ЗЛПХМ – нотариално заверено копие;
6. Заверено копие от трудовия договор на отговорния магистър-фармацевт по чл. 197, т. 2 от ЗЛПХМ;.
7. Документ, удостоверяващ правното основание за ползване на помещенията – заверено копие;
8. Документ за платена такса в размер, определен в тарифата Тарифата за таксите, които се събират по Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина
9. Становище на Агенцията за ядрено регулиране (само за търговия на едро с радиофармацевтици).
*ПРИ ПРОМЯНА В ОБСТОЯТЕЛСТВАТА, СВЪРЗАНИ С ИЗДАДЕНО РАЗРЕШЕНИЕ ЗА ТЪРГОВИЯ НА ЕДРО С ЛЕКАРСТВЕНИ ПРОДУКТИ се представя Заявление по образец, към което се прилагат свързаните с промяната документи.
Административна обработка на услугатаИзвършва се оценка на подадената документация.
Издаване на индивидуалния административен актИзготвя се проект на разрешение за промяна или мотивиран отказ.
Връчване на индивидуален административен актПодписаното от изпълнителния директор на ИАЛ разрешение/отказ се подпечатва и се предоставя за връчване в деловодството. Разрешението/отказът се връчва на заявителя или на упълномощено от него лице при представяне на пълномощно.
Закон за лекарствените продукти в хуманната медицина
За услугата се заплаща таксаСъгласно чл. 16 от ТАРИФА ЗА ТАКСИТЕ, КОИТО СЕ СЪБИРАТ ПО ЗАКОНА ЗА ЛЕКАРСТВЕНИТЕ ПРОДУКТИ В ХУМАННАТА МЕДИЦИНА.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта