Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Марица, гр. Пловдив,
Код за междуселищно избиране: 032
Телефон за връзка: (032)907 809
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, Гъвкаво работно време от 8:00ч. до 16:30ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документиИЗДАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ ЗА СТРОЕЖ ПО т. 14.1; 14.2
- Копие от документ за собственост
- Одобрени проекти
ИЗДАВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ ЗА СТРОЕЖ ПО т. 14.3
- Копие от документ за собственост
Одобрени проекти
ПРЕЗАВЕРЯВАНЕ НА РАЗРЕШЕНИЕ ЗА СТРОЕЖ, КОЕТО Е ИЗГУБИЛО ДЕЙСТВИЕТО СИ ПОРАДИ ИЗТИЧАНЕ НА СРОК
- Копие от документ за собственост
- Актуална скица от СГКК-гр.Пловдив;
- Оригинално разрешение за строеж;
- Протокол за откриване на площадка
ИЗДАВАНЕ НА ЗАПОВЕД ЗА ДОПЪЛВАНЕ РАЗРЕШЕНИЕ ЗА СТРОЕЖ ЗА ИЗМЕНЕНИЕ НА ОДОБРЕН ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ ПО ЧЛ.154 ОТ ЗУТ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ОДОБРЯВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА ИЗМЕНЕНИЕ
- Копие от документ за собственост
- Разрешение за строеж-окопие;
- Проект, съгл.Наредба №4 за ОСИП
Начини на заявяване
- Със заявление на гише в звено за административно обслужване
- Устно, на гише в звено за административно обслужване
- Със заявление, подписано с КЕП и приложен документ за извършено плащане чрез Система за сигурно електронно връчване
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги - https://egov.bg
Информация за заявяване на услугата по електронен пътНиво на предоставяне на услугата по електронен път: Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
Ниво на осигуреност: Висока
Средство на идентификация: КЕП
Вие може да заявите начин на получаване на издаденият индивидуален административен акт
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- На посочен от вас е-мейл адрес
- Чрез системата за Сигурно електронно връчване
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.Приложение 4, т.29 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община "Марица"
- 29.1. Издаване на разрешение за строеж по т. 14.1; 14.2 - 50.00 лв.
- 29.2. Издаване на разрешение за строеж по т .14.3 - 50.00 лв.
- 29.3. Презаверяване на разрешение за строеж, което е изгубило действието си поради изтичане на срок - 100.00 лв.
- 29.4. Издаване на заповед за допълване разрешение за строеж за изменение на одобрен инвестиционен проект по чл.154 от ЗУТ - 50.00 лв.
Начини на плащане на услугата:
- На гише в звено за административно обслужване в брой
- На гише в звено за административно обслужване с банкова карта
- По електронен път чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги - Държавна агенция "Електронно управление"
- По банков път:
Банка: Общинска банка АД ФЦ Пловдив
IBAN: BG 34 SOMB 9130 84 59938844
BIC: SOMBBGSF
Код на плащане: 44 80 01 - Такси за технически услуги
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път