Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията, кадастър, регулация и контрол по строителството"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Овча купел, бул. "Цар Борис ІІІ" № 136 В, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)955 44 62 в. 173, 0879006690
Адрес на електронна поща: hr_georgiev@ovchakupel.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Петдневна работна седмица. Обедна почивка от 12:30 до 13:00 часа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугаЗа да заявите услугата, трябва да подадете следните документи:
Заявление по образец
Копие от документ за собственост;
Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя) - по служебен път;
Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник);
Оценка за съответствието, изготвена от съответното лице по чл.142, ал.6 от ЗУТ;
Становища от специализирани контролни органи (РЗИ, БД, ПБЗН, АПИ) - при необходимост
Становище от РИОСВ (при необходимост);
Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
Два броя инвестиционни проекти.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Административната услуга може да се предостави по електронен път след идентификация на заявителя чрез някои от посочените средства: КЕП, ПИК на НОИ, ПИК на НАП.
Съгласуване на проектЗаплащане на такса и получаване на съгласуван проект
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
На гише в административно звено за обслужване в брой