Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Правно, административно, информационно обслужване, гражданска регистриция и човешки ресурси
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Овча купел, бул. "Цар Борис ІІІ" № 136 В, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)955 44 62 в. 144
Адрес на електронна поща: z_kondakova@ovchakupel.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Петдневна работна седмица. Обедна почивка от 12:30 до 13:00 часа. Деловодството работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗаявителят подава заявление, заедно с приложените документи пред длъжностното лице или през Единния портал за достъп до електронните административни услуги съгласно изискванията на МП: документ за гражданско състояние /акт за раждане/; Молба до Министерство на правосъдието/МП/ по образец; актуална снимка (паспортен формат) - 2 бр.; документ за платена такса по сметката на МП; копие на документ за самоличност и др.
Административната услуга може да се предостави по електронен път след идентификация на заявителя чрез някои от посочените средства: КЕП, ПИК на НОИ, ПИК на НАП.
Приключване на услугатаДлъжностното лице го проверя и доокомплектова, след което го изпраща в МП. След получаване на удостоверението от МП, заявителя го получава лично или по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за българското гражданство
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта