Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Правно, административно, информационно обслужване, гражданска регистриция и човешки ресурси
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Овча купел, ул. "Любляна" № 50, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 0883
Телефон за връзка: (0883)288 951
Адрес на електронна поща: z_kondakova@ovchakupel.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Петдневна работна седмица. Обедна почивка от 12:30 до 13:00 часа. Деловодството работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗаявителят подава заявление/искане по пощата или в Центъра за информация и услуги пред длъжностното лице от администрацията или през Единния портал за достъп до електронни административни услуги, което го проверява за допустимост. Регистрира го в деловодната система. Когато не е приложено платежно нареждане заявителя заплаща таксата на касата, която е в зависимост от вида на услугата.
Административната услуга може да се предостави по електронен път след идентификация на заявителя чрез някои от посочените средства: КЕП, ПИК на НОИ, ПИК на НАП.
Получаване на справкаДлъжностното лице изготвя искания документ в срока, посочен от заявителя.
Изготвеният документ с придружително писмо в общия случай се изпраща на зявителя с лицензиран пощенски оператор. Когато е заявен друг начин на получаване (по електронна поща, факс или на гише) администрацията се съобразява и го изпълнява.
Граждански процесуален кодекс
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
Закон за частните съдебни изпълнители
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
Не се заплаща за услугатаОснование за освобождаване от такса - Писмо СОА25-ВК08-12629(1)-26.09.2025