Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Правно, административно, информационно обслужване, гражданска регистриция и човешки ресурси
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Овча купел, бул. "Цар Борис ІІІ" № 136 В, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)955 44 62 в. 144
Адрес на електронна поща: z_kondakova@ovchakupel.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Петдневна работна седмица. Обедна почивка от 12:30 до 13:00 часа. Деловодството работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗаявителят подава нотариално завереното заявление в Центъра за информация и услуги пред длъжностното лице по гражданско състояние или през Единния портал за достъп до електронни административни услуги, което го проверява за допустимост. Регистрира го в деловодната система. Припознаването се извършва при спазване разпоредбите и сроковете на чл.64-чл.66 от СК. След изтичане на 3-месечния срок от съобщаването и при условие, че няма оспорване, длъжностното лице вписва промяната в акта за раждане и изготвя дубликат, който връчва на заявителя.
Административната услуга може да се предостави по електронен път след идентификация на заявителя чрез някои от посочените средства: КЕП, ПИК на НОИ, ПИК на НАП.
Извършване на услугатаДействия на лицето по ГС в съответствие с чл. 65 от СК
Закон за гражданската регистрация