Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Правно, административно, информационно обслужване, гражданска регистриция и човешки ресурси
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Овча купел, бул. "Цар Борис ІІІ" № 136 В, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)955 44 62 в. 144
Адрес на електронна поща: z_kondakova@ovchakupel.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Петдневна работна седмица. Обедна почивка от 12:30 до 13:00 часа. Деловодството работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗаявителя подава искане, заедно с приложените документи в Центъра за информация и услуги пред длъжностно лице или през Единния портал за достъп до електронни административни услуги.
Административната услуга може да се предостави по електронен път след идентификация на заявителя чрез някои от посочените средства: КЕП, ПИК на НОИ, ПИК на НАП.
Получаване на документитеЗаедно с издаването на документ по гражданско състояние се заявява и полагането на заверка за чужбина. Длъжностното лице по гражданско състояние в Центъра за информация и услуги го регистрира в деловодната система. Заявителя заплаща таксата на касата.
Длъжностно лице полага подпис и печат върху изготвения документ, след което го връчва на заявителя.
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
Правилник за легализациите, заверките и преводите на документи и други книжа (Загл. изм. - ДВ, бр. 96 от 1982 г.)
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта