Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Правно, административно, информационно обслужване, гражданска регистриция и човешки ресурси
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Овча купел, бул. "Цар Борис ІІІ" № 136 В, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)955 44 62 в. 144
Адрес на електронна поща: z_kondakova@ovchakupel.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Петдневна работна седмица. Обедна почивка от 12:30 до 13:00 часа. Деловодството работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Зявяване на услугатаЗаявителят подава заявление/искане в Центъра за информация и услуги пред длъжностното лице по гражданско състояние или през Единния портал за достъп до електронни административни услуги.
Административната услуга може да се предостави по електронен път след идентификация на заявителя чрез някои от посочените средства: КЕП, ПИК на НОИ, ПИК на НАП.
Получаване на удостоверениетоЗаявлението се проверява за допустимост. Регистрира го в деловодната система. Заявителя заплаща таксата в зависимост от вида на услугата
Длъжностното лице изготвя искания документ в срока, посочен от заявителя.
Заинтересованото лице получава изготвения документ.
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
Наредба за условията и реда за кандидатстване, подбор и утвърждаване на приемни семейства и настаняване на деца в тях
Наредба № РД-07-7 от 5.10.2010 г. за условията и реда за водене и съхраняване на регистрите за пълно осиновяване
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 3.5 лв.
За бърза услуга 5.25 лв.
За експресна услуга 7 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта