Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Правно, административно, информационно обслужване, гражданска регистриция и човешки ресурси
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Овча купел, ул. "Любляна" № 50, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 0883
Телефон за връзка: (0883)288 951
Адрес на електронна поща: z_kondakova@ovchakupel.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Петдневна работна седмица. Обедна почивка от 12:30 до 13:00 часа. Деловодството работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗаявителят подава заявление/искане в Центъра за информация и услуги пред длъжностното лице по гражданско състояние или през Единния портал за достъп до електронни административни услуги. Заявителя заплаща таксата в зависимост от вида на услугата (обикновена, бърза или експресна).
Административната услуга може да се предостави по електронен път след идентификация на заявителя чрез някои от посочените средства: КЕП, ПИК на НОИ, ПИК на НАП.
Получаване на удостоверениетоДлъжностното лице изготвя искания документ в срока, посочен от заявителя.
Заинтересованото лице получава изготвения документ в срока на изпълнение.
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 10.00 лв. / 5.11 €
За бърза услуга 15.00 лв. / 7.67 €
За експресна услуга 20.00 лв. / 10.23 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път