Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Отдел "Услуги на гражданите"
Адрес: обл. Ловеч, общ. Троян, гр. Троян, гр.Троян, пл. "Възраждане" № 1, п.к. 5600
Код за междуселищно избиране: 0670
Телефон за връзка: (0670)68041
Факс: (0670)68060
Адрес на електронна поща: anita@troyan.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, понеделник-петък без почивка
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениетоЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· Устно в Центъра за административно обслужване.
· Чрез лицензиран пощенски оператор.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ: Заявление по образец и:
· Документ за собственост.
· Оригинална виза за проектиране или цветно копие на ПУП (по служебен път).
· Проекти в 3 комплекта с части: архитектурна, конструкции/констр.експертиза, ЕЛ, ВиК, ВП с трасировъчен план, ОВКИ, ТТЕ, ПБЗ.
· Оценка за съответствие на част ”Конструктивна” по чл.142, ал.10 от ЗУТ.
· Оценка за съответствие по чл.142, ал. 6 от ЗУТ.
· Решение по оценка на въздействието върху околната среда (при необходимост).
· Договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техн.инфраструктура.
· План по чл.11, ал.1 от Закона за управление на отпадъците, в обхват, определен в Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали (при необходимост).
· Оценка за съответствие по чл.142, ал. 11 от ЗУТ.
Заплащане на изчислената таксаВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ ТАКСА В РАЗМЕР НА:
· ТАКСИТЕ ВАРИРАТ В ЗАВИСИМОСТ ОТ КВАДРАТУРАТА НА ОБЕКТА.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
· По банкова сметка: IBAN: BG94RZBB91558420008108; BIC: RZBBBGSF; Банка: „Обединена Българска Банка“ АД;
Кодът за вида плащане е: 448001.
Одобряване на инвестиционния проект или отказНИЕ ЩЕ ВИ ПРЕДОСТАВИМ ОДОБРЯВАНЕТО В СРОК:
· 30 дни – чл.144, ал.3, т.2 от ЗУТ.
· 14 дни - чл.144, ал.3, т.1 от ЗУТ.
ВИЕ МОЖЕ ДА ЗАЯВИТЕ ЖЕЛАНИЕТО СИ ИЗДАДЕНИЯТ ИНДИВИДУАЛЕН АДМИНИСТРAТИВЕН АКТ ДА ПОЛУЧИТЕ:
· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
· По електронен път на точно упомената електронна поща.
· Чрез лицензиран пощенски оператор, на посочен от Вас точен адрес, като декларирате, че пощенските разходи са за Ваша сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и сте съгласни документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да Ви бъде изпратен:
o Като вътрешна препоръчана пощенска пратка.
o Като вътрешна куриерска пратка.
o Като международна препоръчана пощенска пратка.
o По електронен път на адрес: ………………….
АКО В ПОСОЧЕНИЯ СРОК НЕ ПОЛУЧИТЕ ОДОБРЯВАНЕТО, ВИЕ МОЖЕТЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНАТА.
За услугата се заплаща таксаВИЕ ТРЯБВА ДА ЗАПЛАТИТЕ ТАКСА В РАЗМЕР НА:
· ТАКСИТЕ ВАРИРАТ В ЗАВИСИМОСТ ОТ КВАДРАТУРАТА НА ОБЕКТА.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ:
· На гише „Каса“ в Центъра за административно обслужване.
· Чрез ПОС терминал в отдел „Услуги на гражданите“.
· По банкова сметка: IBAN: BG94RZBB91558420008108; BIC: RZBBBGSF; Банка: „Обединена Българска Банка“ АД;
Кодът за вида плащане е: 448001.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта